וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 3 שהושארה ללא השגחה נפלה ארבע קומות בפתח תקווה; מצבה קשה

13.3.2016 / 7:42

הפעוטה נפלה מהקומה החמישית על גגון של חנות בקומה הראשונה, לאחר שאביה פינה את אחיה שחש ברע לבית החולים והותיר אותה לבד. שכנה שמעה את בכיה והזעיקה את כוחות ההצלה. האב נעצר ושוחרר כדי לטפל בילדיו המאושפזים

צילום: דוברות כיבוי והצלה, דוד קורן; עריכה: גדי וינסטוק

פעוטה כבת שלוש נפצעה אמש (שבת) באורח קשה לאחר שנפלה מגובה של ארבע קומות ברחוב ההגנה בפתח תקווה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים בילינסון בעיר עם פגיעה רב-מערכתית.

הפעוטה נפלה מהקומה החמישית בבניין ונעצרה על גגון של חנות בקומה הראשונה. שכנה ששמעה את הבכי שלה, הזעיקה את כוחות ההצלה, שהורידו אותה מן הגג והעבירו אותה לצוותי מד"א שהעניקו לה טיפול רפואי ראשוני.

כוחות משטרה שהגיעו למקום פרצו את הדלת של הדירה שממנה ככל הנראה היא נפלה - אך לא היה בה איש. אביה, אזרח אריתריאה, שהה בבית החולים שניידר בעיר לאחר שפינה אליו את אחיה שחש ברע. מחקירה ראשונית עולה כי דודתה של הפעוטה הוזמנה לדירה על מנת לשמור עליה, אך עד שזו הספיקה להגיע, הפעוטה עמדה על מיטה בדירה, פתחה את החלון ונפלה ממנו החוצה. חוקרי משטרת פתח תקווה עיכבו את האב לחקירה שבסיומה שוחרר לטפל בשני ילדיו המאושפזים בבית החולים.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
צמצום חומרי בנייה ויועצים מארה"ב: המאבק של ישראל במנהרות עולה שלב
"נכון, הרבצתי לך, אז מה": האלימות שקדמה לרצח סימה גרנות נחשפת בהקלטות
"לא אחזה בסכין": הצהרת תובע תוגש נגד שירי סובול בסיוע לרצח אחותה

ההגנה 10 פתח תקווה בניין ממנו נפלה פעוטה. ראובן קסטרו
הדירה שממנה נפלה הפעוטה/ראובן קסטרו
פעוטה נפלה מגובה בפתח תקווה 12 מרץ 2016. דוברות כב"ה
חילוץ הפעוטה מגגון החנות/דוברות כב"ה

ספיר טייטלבאום ויניב יוסף, חובש בכיר ופרמדיק שהגיעו למקום, סיפרו כי נאלצו תחילה לנסות לגשת אליה דרך דירה בקומה הראשונה. "כשהגענו למקום אנשים הובילו אותנו לגג בטון פתוח בגובה של קומה ראשונה ללא גישה, שם שכבה פעוטה כבת שלוש בהכרה מלאה", סיפרו. "טיפסנו ונכנסנו עם הציוד הרפואי דרך חלון של אחד השכנים ובהמשך בסיוע של הכיבוי הורדנו אותה ותוך פינוי לבית החולים הענקנו לה טיפול רפואי. היא הייתה כאובה וסבלה מפגיעה רב-מערכתית כשמצבה מוגדר קשה ויציב".

בניין בפתח תקווה שממנו נפלה פעוטה בת שלוש ונפצעה קשה. 12 במרץ 2016.. מאצ'י הוף
פונתה עם פגיעה רב-מערכתית. הבניין שממנו נפלה הפעוטה/מאצ'י הוף

אתמול פונו במצב קשה לבית החולים סורוקה בבאר שבע ילד בן חמש ופעוט בן שנתיים מאזור ערערה שבנגב, לאחר שנכוו בשריפה והובאו למרפאה מקומית. לשניים כוויות בדרגה ג', כאשר בן החמש נכווה ב-80% מחלקי גופו, והפעוט נכווה ב-90%. המשטרה פתחה בחקירת האירוע. מבדיקה ראשונית עולה כי שריפה פרצה במחסן מאולתר מעץ שנבנה ממשטחי עץ וניילונים. הילדים שיחקו בתוך המחסן כאשר השריפה פרצה. שכן שהיה בסביבה חילוץ אותם ופינה אותם למרפאה ביישוב.

(עדכון ראשון: 23:10)

בניין בפתח תקווה שממנו נפלה פעוטה בת שלוש ונפצעה קשה. 12 במרץ 2016.. מאצ'י הוף
הבניין בפתח תקווה, הלילה/מאצ'י הוף
בניין בפתח תקווה שממנו נפלה פעוטה בת שלוש ונפצעה קשה. 12 במרץ 2016.. מאצ'י הוף
הבניין בפתח תקווה, הלילה/מאצ'י הוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully