וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: מתנחלים תוקפים פעילי שמאל ופלסטינים שעיבדו אדמות פרטיות

13.3.2016 / 0:25

לדברי פעילי "תעאיוש", הפלסטינים עבדו בסמוך להתנחלות מיצד שבין בית לחם לחברון ושם המתינו המתנחלים שכוחות הצבא יעזבו את המקום - והחלו ליידות אבנים לעבר הנוכחים, בהם ילד קטן. "החיילים לא עשו דבר", טענו. המשטרה: "לא נצפתה תקיפה"

ספק 500

מתנחלים תקפו אתמול (שבת) כמה פעילי שמאל ופלסטינים שהגיעו לעבד את אדמותיהם בסמוך להתנחלות מיצד שבין בית לחם לחברון. לדברי פעילי ארגון "תעאיוש", בסמוך לשעה 9:00 הגיעו הפלסטינים לאדמותיהם ועבדו תחת פיקוח כוחות צבאיים, אך לאחר שהחיילים עזבו את המקום בשעות הצהריים, הגיעו המתנחלים ויידו אבנים לעבר הנוכחים – שלושה פעילי "תעאיוש" וארבעה פלסטינים, בהם ילד. לדברי הפעילים, המתנחלים היו רעולי פנים וניסו לגרש אותם מהמקום.

בשלב זה, הזעיקו הפעילים כוחות משטרה וצבא. "החיילים לא עשו דבר למרות שאמרנו להם שהם התוקפים", אמר גיא בוטביה מ"תעאיוש". "גם לאחר שהמשטרה הגיעה למקום אמרנו להם שהמתנחלים שהיו בשטח הם אלו שתקפו אותנו, אבל הם לא עצרו אותם". כמו כן, טען כי אחד התוקפים כבר תקף אותם בעבר ואף הוגשה נגדו תלונה, אך שום דבר לא נעשה בעניינו.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
צמצום חומרי בנייה ויועצים מארה"ב: המאבק של ישראל במנהרות עולה שלב
"לא אחזה בסכין": הצהרת תובע תוגש נגד שירי סובול בסיוע לרצח אחותה
"נכון, הרבצתי לך, אז מה": האלימות שקדמה לרצח סימה גרנות נחשפת בהקלטות

מתנחלים מיידים אבנים לעבר חקלאים פלסטינים ליד חיילים ושוטרים. ספק 500
"הצבא לא עשה דבר". יידוי אבנים מתוך התיעוד/ספק 500

ממשטרת מחוז ש"י נמסר: "בהגיע כוח המשטרה למקום, לא נצפתה תקיפה כלשהי מצד המתיישבים כנגד פעילי השמאל והפלסטינים שנכחו במקום. לנציג פעילי השמאל שטען כי יש בידו סרטון המתעד את התקיפה, הוצע להגיע עם החומרים שבידו לתחנת המשטרה ולהציגם וכן להגיש תלונה רשמית במטרה לפתוח בחקירה. המתלונן מסר כי יחשוב על כך ובמידה שימצא לנכון להגיש תלונה, יגיע אל תחנת המשטרה".

(עדכון ראשון: 21:44)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully