וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מנחם שישראל בוכה איתנו": טקס לזכר התייר האמריקני שנרצח ביפו

11.3.2016 / 10:46

ארונו של טיילור פורס הוצב בנתב"ג לפני שיוטס חזרה לארצות הברית. בטקס במעמד נציג השגרירות האמריקנית הוקרא מכתב של אחותו: "הוא היה העולם שלנו והחיים שלנו השתנו עכשיו לנצח". ח"כ לשעבר ליפמן: "חיבקנו אותו וחלקנו לו כבוד אחרון"

צילום: David Campus, עריכה: טל רזניק

ארונו של התייר האמריקני טיילור פורס שנרצח בפיגוע ביפו ביום שלישי הוצב היום (שישי) בנמל התעופה בן גוריון, שם נערך טקס לזכרו במעמד נציג השגרירות האמריקנית ביל גרנט ונציגי צבא ארצות הבית. ארונו של פורס יועבר היום לארצות הברית. במהלך הטקס הוקרא מכתב שכתבה אחותו של פורס.

"טיילור היה העולם שלנו והחיים שלנו השתנו עכשיו לנצח", כתבה, "עם זאת, הידיעה שישראל בוכה יחד איתנו מנחמת אותנו". במכתב היא פנתה לעם ישראל ולממשלה: "קבלו את הערכתנו העמוקה על היותכם רחומים ומתחשבים במהלך הרגעים הגרועים בחיינו".

עוד בוואלה! NEWS:
התייר שנהרג בפיגוע ביפו: קצין בצבא האמריקני ששירת בעיראק ובאפגניסטן
חייל של הקצין האמריקני שנרצח ביפו: "נפל קורבן לטרור שבו לחם"
"הטרור לא מבחין בין ערבים ליהודים": יפו מנסה להתאושש מערב הדמים

טקס לזכרו של טיילור פורס שנרצח בפיגוע ביפו. דב ליפמן, מערכת וואלה! NEWS
"יכול רק לשאוף להיות כמו טיילור". ארונו של פורס בטקס בנתב"ג, היום/מערכת וואלה! NEWS, דב ליפמן

ח"כ לשעבר דב ליפמן, שארגן את הטקס, אמר לוואלה! NEWS: "כדי לתת כבוד אחרון לאזרח האמריקני שנהרג בפיגוע, באישור משרד ראש הממשלה ומשרד החוץ, ערכנו לו טקס". הוא הוסיף: "מי שמגיע כתייר ונהרג בפיגוע שכזה, אנחנו חייבים לחבק אותו ולתת לו כבוד אחרון. שרנו את ההמנון האמריקני כדי לתת לו כבוד". חבר ששירת יחד עם פורס בצבא האמריקני והתגייר נשא דברים, בהם אמר כי "אני יכול רק לשאוף להיות כמו טיילור".

בפיגוע הדקירה ביפו, מחבל בן 22 מקלקיליה, דקר עשרה אנשים, בהם פורס שמת מאוחר יותר מפצעיו בבית החולים וולפסון שבחולון. פורס, קצין אמריקני לשעבר בן 29, היה חלק מסיור של קבוצת סטודנטים מאוניברסיטת ואנדרבילט. הקבוצה, שמנתה 29 סטודנטים וארבעה אנשי צוות, הגיעה לישראל כדי ללמוד יזמות בינלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully