וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל של הקצין האמריקני שנרצח ביפו: "נפל קורבן לטרור שבו לחם"

9.3.2016 / 16:38

דיוויד קמפוס, אחד מחייליו של טיילור פורס שנרצח אתמול במהלך פיגוע הדקירה שבו נפצעו עוד עשרה בני אדם, סיפר כי איבד "דמות אב, האח הגדול שלא טועה לעולם". לדבריו, "הוא לחם בעיראק ואפגניסטן ושרד, ואז הגיע לישראל"

צילום: David Campus, עריכה: טל רזניק

"כשהיינו באפגניסטן לחמנו בטרור. היינו רואים את הפצועים מתקיפת טליבאן, ועכשיו הוא הפך לקורבן של טרור" - כך אמר היום (רביעי) לוואלה! NEWS דיוויד קמפוס, עיתונאי וחבר צוות של טיילור פורס, הקצין האמריקני שנהרג אתמול בפיגוע הדקירה ביפו, שבו נפצעו עשרה בני אדם נוספים. פורס פיקד על קמפוס באפגניסטן, והשניים היו קרובים מאוד.

"היינו קבוצה מאוחדת, כמו משפחה, בלי אמא ואבא. בשבילי הוא היה דמות אב, האח הגדול שלא טועה לעולם", סיפר על התקופה ששירת תחת פורס. "אני הערצתי אותו. הוא היה משכיל, הוא היה הגיבור ועכשיו כשהוא הלך, המזכרת היחידה שיש לי ממנו זה המכתב המלצה שקיבלתי ממנו לקולג'. אני חייב להוכיח את עצמי, כי הוא האמין בי".

עוד בנושא:
"לא שמתי לב שנדקרתי עד שהורדתי מעיל": הפצוע שחזר את רגעי האימה
דקירה בשוק, שוטרים ירויים ומסע קטל בטיילת: כך נראה יום הדמים
חברו של פצוע מהפיגוע ביפו: "התקשרתי ומישהו ענה: 'דם, הרבה דם'"

טיילור פורס, תייר אמריקני, שנהרג בפיגוע הדקירה ביפו. מרץ 2016. David Campos-Contreras, מערכת וואלה! NEWS
פורס והצוות באפגניסטן/מערכת וואלה! NEWS, David Campos-Contreras

קמפוס סיפר על התמונה המצורפת, שבה נראה הצוות במהלך משימה, ואמר: "אני לא אשכח את זה, זה היה במחוז קפיזה באביב 2013. היינו ליד העיירה טבאג, במשימת ירי מיוחדת".

לדבריו, פורס ביקר לא אחת במזרח התיכון ואף שהה במקומות מסוכנים יותר מישראל - אך קיפח את חייו דווקא כאן. "הוא היה אדם נהדר. הוגן, אמיתי, אי אפשר היה לקנות אותו. הוא היה מפקד נגיש - תמיד יכולתי לפנות אליו", אמר. "הוא ביקר במזרח התיכון כמה פעמים ושרד. הוא היה גם בעיראק וגם באפגניסטן, ואז הגיע לישראל ונהרג. אני לא יכול להפסיק לחשוב על זה, זה מוזר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
זירת פיגוע דקירה ביפו. 8 במרץ 2016. איתן אלחדז, תצפית TPS
זירת האירוע, אתמול/תצפית TPS, איתן אלחדז

אתמול הגיע מחבל בן 22 מקלקיליה לנמל יפו ודקר עוברי אורח, ולאחר מכן פתח בריצה לכיוון צפון. כשהגיע לחוף "עלמה ביץ'", דקר שלושה בני אדם נוספים וחוסל על ידי כוחות המשטרה במקום. הקצין לשעבר, שלמד בבית הספר לניהול, פונה אתמול לבית החולים וולפסון בחולון, שם מת מפצעיו.

עשרה בני אדם נוספים נפצעו אמש בפיגוע. הבוקר נמסר מבית החולים איכילוב שבתל אביב כי ארבעה פצועים עדיין מאושפזים במרכז הרפואי, שלושה במצב בינוני, בהם תיירת מרוסיה בהריון, ואחד במצב קל. בבית החולים שיבא שבתל השומר מטופלים שלושה פצועים מהפיגוע, בן זוגה של התיירת הרוסייה במצב קשה שהועבר מבית החולים וולפסון, אחד במצב בינוני ואחד במצב קל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully