וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא שמתי לב שנדקרתי עד שהורדתי מעיל": הפצוע שחזר את רגעי האימה

דנה ויילר-פולק ודב גיל-הר

9.3.2016 / 13:36

דודי גלבוע, שנפצע אתמול בפיגוע ביפו, נדקר תוך כדי נסיעה. "ראיתי מישהו רץ, לא הספקתי לראות את הסכין", סיפר בריאיון לאולפן וואלה! NEWS ממיטת בית החולים שיבא. "הבנתי בדיעבד שנדקרתי, הכאב התגבר, עצרתי וראיתי שאני מלא בדם"

צילום: שלמי גבאי, עריכה: ניר חן

דודי גלבוע הבין רק בדיעבד כי נפצע בפיגוע שאירע אמש (שלישי) ביפו. "הוא רץ מולי, בעודי על האופנוע, דקר אותי תוך כדי נסיעה והמשיך לרוץ", סיפר היום בריאיון לאולפן וואלה! NEWS ממיטתו בבית החולים שיבא בתל השומר, שבו הוא מאושפז. "לא הבנתי מה קורה בהתחלה אלא רק שהורדתי את המעיל".

גלבוע, שלא שם לב שנדקר על ידי המחבל, העיד: "פשוט ראיתי מישהו רץ, לא הספקתי לראות את הסכין". בשלב מסוים, הכאב התגבר והוא החליט לעצור במעבר חצייה. "הורדתי את הקסדה והמעיל וראיתי שאני מלא דם". בפיגוע נהרג תייר אמריקני ונפצעו עוד תשעה בני אדם.

הפצוע סיפר כי הוא מרגיש היום יותר טוב. לדבריו, הוא לא ראה את המחבל נורה למוות על ידי השוטרים. "ראיתי יותר מבן אדם אחד רץ, כנראה שהוא היה השוטר", העיד. גלבוע מתכנן כעת לנוח ולנסות להחלים. "המשפחה הגיעה ונמצאת כאן כל הזמן, יש כאן תמיד משפחה וחברים. הם בהלם, זה לא משהו שציפינו. אף אחד לא צופה דבר כזה. טוב שרק זה קרה ולא משהו יותר גרוע".

עוד בוואלה! NEWS:
ירי השוטרים - וההמולה: כתב וואלה! NEWS תיעד את רגעי חיסול המחבלים
תקף בגיטרה את המחבל ביפו: "אם ישלחו צ'קים לא אתנגד". צפו בו מנגן

דודי גלבוע נפצע בפיגוע ביפו בבית החולים שיבא. שלומי גבאי
"אף אחד לא צופה דבר כזה". גלבוע/שלומי גבאי

אתמול הגיע מחבל בן 22 מקלקיליה לנמל יפו, דקר עוברי אורח, ולאחר מכן פתח בריצה לכיוון צפון. כשהגיע לחוף "עלמה ביץ'", דקר שלושה בני אדם נוספים ונורה למוות על ידי כוחות המשטרה במקום.

עשרה בני אדם נפצע בפיגוע. הבוקר נמסר מבית החולים איכילוב בתל אביב כי ארבעה פצועים עדיין מאושפזים במרכז הרפואי, שלושה במצב בינוני, בהם תיירת מרוסיה בהריון, ואחד במצב קל. בבית החולים שיבא בתל השומר מטופלים שלושה פצועים מהפיגוע, בן זוגה של התיירת הרוסייה במצב קשה שהועבר מבית החולים וולפסון, אחד במצב בינוני ואחד במצב קל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
פיגוע ביפו. 8 במרץ 2016. יותם רונן
אחת מזירות הפיגוע, אמש ביפו/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully