וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקף בגיטרה את המחבל ביפו: "אם ישלחו צ'קים לא אתנגד". צפו בו מנגן

דב גיל-הר

9.3.2016 / 10:41

ישי מונטגומרי הפך לגיבור הפיגוע אמש כשהנחית מכה על ראשו של המחבל עם הגיטרה שלו. "רק המחבל יודע בדיוק מה היה הצליל שהוציאה הגיטרה כשהכתה בראשו", אמר בריאיון לאולפן וואלה! NEW. גולשים הקימו עבורו קמפיין לגיוס כספים

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן

"אחרי המכה בראש המחבל הבנתי שיש לי יתרון, ושהכלי הזה מעניק לי יתרון של מרחק ממנו", סיפר היום (רביעי) בריאיון לאולפן וואלה! NEWS ישי מונטגומרי, שתקף אמש באמצעות גיטרה את המחבל שביצע את פיגוע הדקירה ביפו.

לאחר שמונטגומרי הנחית את המכה על ראשו של המחבל, הוא המשיך בריצתו. "הוא היה בכזה אמוק ומה שטוב זה הוא רץ ממני הלאה, אז רדפתי אחריו". מונטגומרי העיד כי הוא לא זוכר בדיוק מה קרה מאז, אך הוסיף כי רק "המחבל יודע בדיוק מה היה הצליל שהוציאה הגיטרה כשהכתה בראשו".

אתמול הגיע מחבל בן 22 מקלקיליה לנמל יפו ודקר עוברי אורח, ולאחר מכן פתח בריצה לכיוון צפון. כשהגיע לחוף "עלמה ביץ'", דקר שלושה בני אדם נוספים ונורה למוות על ידי כוחות המשטרה במקום. אחד הפצועים, קצין אמריקני לשעבר שהיה בטיול מהלימודים בארץ, מת מפצעיו בהגיעו לבית החולים. עשרה בני אדם נוספים נפצעו אמש בפיגוע, שבעה מהם עדיין מאושפזים היום בבתי חולים. אחד מהם במצב קשה, ארבעה במצב בינוני ושניים במצב קל.

עוד בוואלה! NEWS:
פצוע קשה מאוד בפיגוע ירי בשתי זירות בירושלים; המחבלים נורו למוות
התייר שנהרג בפיגוע ביפו: קצין בצבא האמריקני ששירת בעיראק ובאפגניסטן

ישי מונטגומרי שעצר את המחבל מ יפו בעזרת הגיטרה שלו. מערכת וואלה!
"המחבל היה באמוק". מונטגומרי בריאיון לאולפן/מערכת וואלה!

נגן הגיטרה העיד כי פחד מאוד שהמחבל ינעץ בו את הסכין. "הגיטרה הייתה מה שעמד ביני לבינו. באיזשהו שלב זה היה מרתיע. אחרי המכה הראשונה לראש הוא הבין שאני לא מוכן שהוא יתקרב אליי. זה הספיק בשביל לסובב אותו כדי לחפש מישהו אחר".

בעקבות פרסום עדותו של הנגן אמש החל עבורו קמפיין גיוס כספים באתר GoFundMe. "כנראה שיצאתי נשכר מהאירוע בקטע הזה, אם ישלחו צ'קים לא אתנגד", סיפר. הוא התייחס לפרסום כי הזמר אביב גפן צפוי להעניק לו גיטרה במקום זו שנהרסה, והשיב: "לא שמעתי ממנו שום דבר. הפסקתי להגיב בטלפון".

לדבריו, אמו שמעה על מעשה גבורתו המקורי מריאיונותיו בכלי התקשורת. "היא התקשרה אליי ומהר מאוד אמרתי לה שאני בסדר גמור. לא היה לי הרבה זמן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
זירת פיגוע דקירה ביפו. 8 במרץ 2016. איתן אלחדז, תצפית TPS
זירת הפיגוע ביפו, אמש/תצפית TPS, איתן אלחדז
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"גיטר הירו" הקמפיין למען מונטגומרי והגיטרה השבורה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully