וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הנהג והנוסע התחלפו בזמן הנסיעה הפרועה": פרטים חדשים מהמרדף בגוש דן

10.3.2016 / 17:55

מעצרו של הנהג, שנמלט מהמשטרה תוך התנגשות בכלי רכב ונסיעה נגד כיוון התנועה, הוארך בהיעדרו משום שנפצע מירי השוטרים. בחיפוש שנערך לו בזירה נמצאו סמים שהסתיר בגרב. חשוד נוסף זוהה באמצעות ממצא בכלי הרכב והוצא לו צו מעצר

אבנר בורוכוב באמצעות סמארטפון של וואווי עריכה: גדי וינסטוק

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (חמישי) בחמישה ימים את מעצרו של אחד החשודים שנמלטו מהמשטרה במרדף פרוע ברחובות תל אביב ורמת גן הלילה. במקביל, ממצא שהתגלה בכלי הרכב שבו נמלט הוביל לזיהוי שותפו שהצליח להימלט, והשופטת חיותה כוחן הוציאה לו צו מעצר.

החשוד שנעצר, מנויה אסצ'אנה בן 30 מתל אביב, המוכר למשטרה מתחום עבירות הרכוש והסמים, נורה במהלך המרדף ונפצע באורח בינוני עד קשה, ועל כן מעצרו הוארך שלא בנוכחותו. במהלך הדיון בעניינו ציין חוקר המשטרה, רס"מ יוני הירשהורן ממרחב ירקון, שמהחקירה עלה כי במהלך הנהיגה הפרועה התחלפו שני יושבי הרכב, וזה שישב במושב הנוסע בתחילת הנסיעה הוא שישב בתום המרדף מאחורי ההגה ונורה. עוד הוסיף החוקר כי לאחר שנתפס החשוד נמצאו ברשותו סמים שהסתיר בגרב.

עוד ידיעות פלילים ומשפט:
הזמר משה פרץ הודה והורשע בהעלמת הכנסות של כמיליון שקל
התלוננה נגד בכיר ב"רמי לוי": "עזבתי, אבל הוא ממשיך להטריד בנות"
מח"ש בודקת: האם המתנדב ירה למוות במחבל ביפו לאחר שנוטרל?

ירי לעבר נהג חשוד במהלך מרדף ברמת גן. אבנר בורוכוב באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei, מערכת וואלה!
רחוב ביאליק ברמת גן, ששם הסתיים המרדף/מערכת וואלה!, אבנר בורוכוב באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei

החוקר סיפר על השתלשלות האירועים, שהחלו בסמוך לשגרירות מצרים ברחוב בזל בתל אביב: "שוטר שתפקד כמאבטח ליד שגרירות מצרים הבחין בשני חשודים, עקב אחריהם והבחין שהם נכנסים לרכב. הוא הזדהה בפניהם, אך הם החלו בנסיעה. השוטר תפס את החשוד שנהג ברכב, אולם זה האיץ את הרכב במהירות, בעוד הנוסע שישב לצדו דחף את השוטר. השוטר נפל, התגלגל על הרצפה ונחבל". על פי החוקר, בשלב זה דיווח השוטר על שאירע במכשיר הקשר, והחל מרדף אחרי המכונית. "במהלך המרדף פגע הרכב הנמלט בכלי רכב, חצה צמתים ברמזור אדום וסיכן עוברי אורח", הוא הוסיף. "מאחר שהנסיבות חייבו, החשוד נורה ונעצר. החשוד השני שהיה ברכב ברח".

במהלך המרדף אף נסע כלי הרכב הנמלט נגד כיוון התנועה והתנגש בניידת משטרה של מרחב ירקון. על פי המשטרה, לאחר ההתנגשות פתחו השוטרים באש ופצעו את הנהג בכתף. הוא פונה לבית החולים איכילוב לקבלת טיפול רפואי.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
נושא: מרדף לילה של המשטרה אחר רכב נמלט שנגמר ביריות לעבר נהג הרכב, 10 במרץ 2016. משטרת ישראל, מערכת וואלה!
כלי רכב שנפגע במהלך מנוסת הנהג החשוד/מערכת וואלה!, משטרת ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully