וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התלוננה נגד בכיר ב"רמי לוי": "עזבתי, אבל הוא ממשיך להטריד בנות"

10.3.2016 / 13:25

עובדת לשעבר בחברת "רמי לוי תקשורת" סיפרה כי נאלצה להתפטר, לאחר שטענותיה בדבר הטרדה מינית לא זכו להתייחסות מההנהלה. "המנהלים ידעו על ההתנהגות", סיפרה. "הוא נגע בי, הייתי חנוקה. לא הייתי יכולה לעצור אותו"

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: שניר דבוש

עובדת לשעבר בחברת "רמי לוי תקשורת", שהגישה תלונה נגד בכיר בחברה בגין הטרדה מינית, סיפרה היום (חמישי) כי נאלצה לעזוב את עבודתה בחברה, לאחר שטענותיה לא זכו להתייחסות מההנהלה. "עבדתי ב'רמי לוי תקשורת' בתקופה שהחברה רק עלתה לאוויר", סיפרה. "ההתנהלות אז עדיין לא הייתה מקצועית מספיק. לא היה שם ממונה על הטרדות מיניות כמו שצריך להתנהל במקרים כאלה".

היא הבהירה כי ההנהלה הבכירה ידעה על המקרה, ולמרות שהבטיחו לטפל בעניין, לא נעשה דבר. "לא התייחסו לזה בחומרה, כמו שצריך", הוסיפה. "לא הפנו אותי לממונה על הטרדות מיניות, לא הפנו אותי לאף אחד, ורשומה לי טראומה חזקה מאז. אני לא עובדת בשום חברות שבהן יש בוסים שיש מצב שייגשו אליי או ירצו ממני משהו אחר. זה מעשה חמור שקשה להשתחרר ממנו".

עוד בוואלה! NEWS:
ג'ודי ניר מוזס: "נשים נותרות רווקות כי לא מתחילים איתן בעבודה, מהפחד"
פרשת בוכריס: התא"ל עבר בדיקת פוליגרף נוספת והמשיך להכחיש את הטענות
הנתונים העגומים: שתיים מכל שלוש נשים בקהילת הלהט"ב הוטרדה מינית

אלקנה אלון עובד לשעבר ברשת רמי לוי מאשים אותו באי סדרים. מערכת וואלה!
"לא התייחסו לזה בחומרה, כמו שצריך"/מערכת וואלה!

"יותר גרוע, זה שהוא המשיך להטריד עוד בנות", אמרה. "אני יודעת על מישהי שהוא אחר כך הטריד. הוא נשאר שם, רמי לא עשה עם זה כלום". לדבריה, "אני עזבתי את העבודה זמן קצר אחרי זה, בעקבות זה שהמשכתי לראות אותו שם, וראיתי שאף אחד לא מתייחס ברצינות למה שקורה. כולם שם עושים מה שעולה על רוחם, כולל רמי. עזבתי וזהו, אף אחד מאז לא פנה אליי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

"הוא שאל אותי שאלות על סקס של דתיים. לא עניתי"

העובדת שחזרה את המקרה שבגינו הגישה תלונה נגד הבכיר, שנחקר אתמול באזהרה. "היה מנכ"ל שהיה אחראי על החברה תחת רמי לוי, וההתנהגות שלו תמיד הייתה נורא לא נעימה, פלרטטנית כזו", סיפרה. "הוא היה מגיע למוקד הטלפוני, איפה שאנחנו הבנות היינו, היה נכנס ומדבר איתנו, שואל שאלות, מניח יד, נוגע לי בראש, בכיסוי ראש. דברים שהרגישו אבהיים כאלה, תחושה של דוד, לא משהו מעבר. הוא גם מבוגר, אז לא הייתה מחשבה שמשהו יכול לקרות, אבל כן לא נעים".

לדבריה, "המנהלים באותה תקופה הרגישו וידעו על ההתנהגות. אותה מנהלת שניהלה את המוקד הייתה אומרת לו הרבה פעמים ללכת לחדר שלו, ולא להסתובב סתם". היא שחזרה: "ערב אחד ירדתי מהמוקד לעבודה, המשכתי לאוטובוס, הבחנתי ברכב של 'רמי לוי תקשרת'. הוא פתח את החלון ושאל אותי אם אני הולכת הביתה, 'אני יכול לקחת אותך, חבל שתסעי באוטובוס סתם'. אמרתי לו לא, אבל הוא התעקש".

"באתי לשבת מאחורה", הוסיפה, "הוא אמר לי: 'אין לך מה לשבת מאחורה, נסתדר. זה בסדר, שבי, נדבר'. התיישבתי לידו, הרגשתי בטוחה. התחלנו את הנסיעה ואז הוא מדבר איתי בענייני המוקד ושואל אותי שאלות על סקס, סקס של דתיים, אם הם נהנים בסקס, שאלות כאלה. הייתי אז נשואה והובכתי מהשאלה, לא עניתי. ואז הוא שאל, 'לכל הדתיות יש רגליים כאלה יפות?'".

"אמרתי כמה פעמים שלא, אבל לא ממש הצלחתי לדבר"

העובדת סיפרה כי החשוד הציע לה בשלב זה לעלות לדירתו. "הוא אמר שכדאי לבוא לראות אותה, ושיש שם מיטה נוחה, וכאלה דברים", אמרה. "לא עליתי, גם אמרתי כמה פעמים שלא, אבל לא ממש הצלחתי לדבר. הרגשתי כבר מותקפת. האווירה הייתה חנוקה. רציתי לצאת, לא הייתה אפשרות, כי נסענו. הוא אמר שנראה שחם לי, ניגש לפתוח את החלון, העביר את היד שלו עליי, פתח את החלון וכשהחזיר את היד נגע בי ברגליים. הייתי עם חצאית. הכניס את הידיים מתחת לחצאית, בין הרגליים שלי, התכווצתי, קפאתי".

"לא ממש יכולתי להגיב", הבהירה. "לא זוכרת שיכולתי לזוז, שום דבר. הוא המשיך ואז הוא הגיע עם היד לכיוון הצוואר, לחזה, הכניס את היד שלו והוא עזב את היד פתאום בגלל משהו בנהיגה. המשיך לנהוג. חזר לזה כמה פעמים במהלך הנסיעה. לא זוכרת בדיוק, הייתי ממש מנותקת. לא הייתי שם, לא יכולה לעצור אותו".

כשהגיעו לביתה של העובדת, היא ביקשה מהבכיר לעצור את המכונית, אלא שלדבריה, "הוא עצר, ואמר: 'חבל, למה? את לא רוצה להישאר? את לא רוצה שנדבר?' לא הצלחתי לדבר". היא הוסיפה: "במהלך הנסיעה שלחתי הודעה לבכיר בחברה, הצלחתי לשלוח לו הודעה שיעזור לי, שאני במצוקה. הוא כבר ידע על זה. הוא ניסה לעזור בשיחת טלפון איתו, זה לא ממש עזר. כשירדתי מהאוטו הייתי מבוהלת, הרגשתי שאם אני נשארת איתו עוד דקה אנחנו נכנסים לאיזו סמטה או שהוא פשוט מעלה אותי לדירה שלו ועושה איתי מה שהוא רוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully