וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברני סנדרס התייחס ליהדותו: "משפחתו של אבי נמחקה בשואה"

הסנאטור מוורמונט המתמודד לראשות המפלגה הדמוקרטית בארצות הברית התייחס לדתו בעימות הדמוקרטי לנשיאות, לאחר שרבים האשימו אותו כי הוא ממעיט לעשות זאת. סנדרס התייחס להיסטוריה המשפחתית שלו והדגיש: "אני גאה להיות יהודי וזה חלק משמעותי ממי שאני כאדם"

המועמד לייצוג המפלגה הדמוקרטית בבחירות לנשיאות ארצות הברית, ברני סנדרס, התייחס אתמול (ראשון) ליהדותו באופן המובהק ביותר עד כה. "אני גאה מאוד להיות יהודי וזהו חלק גדול ממה שאני", אמר סנדרס לאחר שנשאל על הנושא בעימות הדמוקרטי לנשיאות.

במהלך העימות העלה המנחה אנדרסון קופר את נושא היהדות בפני סנדרס. הסנאטור, שנאמר עליו כי הוא ממעיט להתייחס לרקע הדתי שלו במהלך הקמפיין, אמר בתגובה: "משפחתו של אבי נמחתה מעל פני האדמה על ידי היטלר בשואה. אני יודע מה המשמעות של פוליטיקה קיצונית, מטורפת ורדיקלית. למדתי זאת כילד קטן, כשאמי לקחה אותי לקניות וראיתי אנשים שעבדו בחנויות עם מספרים מקועקעים על זרועותיהם, בגלל שהיו במחנות הריכוז של היטלר. אני גאה להיות יהודי וזה חלק משמעותי ממי שאני כאדם".

עוד כתבות בנושא:
הפריימריז בארה"ב: רוביו ניצח בפורטו ריקו; סנדרס גבר על קלינטון במיין
מחכה לפרישתו של "מרקו הקטן": קרוז הפך לאלטרנטיבה היחידה לטראמפ
קרב הבלימה של הממסד הצליח: טראמפ איבד גובה, קרוז מתחזק

ברני סנדרס בעימות הדמוקרטי בפלינט, מישיגן. 7 במרץ 2016. רויטרס
"גאה להיות יהודי". סנדרס, אמש/רויטרס

אתמול זכה הסנאטור היהודי בפריימריז למפלגה הדמוקרטית שנערכו במיין, אך הוא עדיין נמצא הרחק מאחורי המועמדת המובילה הילרי קלינטון. סנדרס זכה ל-14 צירים בעוד קלינטון זכתה ב-6, אך התמונה במרוץ בין השניים לא עברה שינוי של ממש עקב כך, שכן קלינטון מובילה על סנדרס ברוב גדול של צירים.

מיין היא המדינה השמינית שבה זוכה סנדרס מתוך ה-20 שבהן נערכו בחירות מקדימות עד כה. בהמשך השבוע צפויים פריימריז במישיגן, בקנזס ובנברסקה, וסנדרס יתקשה לעמוד בקצב ולהדביק את הפער שצברה קלינטון בעקבות ניצחונה בלואיזיאנה החשובה ביום שבת האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully