וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דמי שתיקה של מיליון שקל": מסתמן - המשטרה תמליץ על אישום נגד שמעוני

6.3.2016 / 14:25

המשטרה ביקשה להרחיק לצמיתות את ראש עיריית אשקלון איתמר שמעוני ולהעמיד לדין. זאת, בטענה כי שילם כספי שוחד של יותר ממיליון שקל לנשים בזמן כהונתו, על מנת שלא יתלוננו על עבירות המין שביצע בהן לכאורה. "העניק טובות הנאה מכוח משרתו כראש העיר"

צילום: שי מכלוף, עריכה: גדי וינסטוק

מסתמן: המשטרה תמליץ להגיש כתב אישום כנגד ראש עיריית אשקלון איתמר שמעוני בעבירות של מתן שוחד ועבירות מין - כך עולה מהבקשה להרחקתו של שמעוני לצמיתות מלשכת העירייה, שהגישה היום (ראשון) המשטרה לבית משפט השלום בראשון לציון. מהמסמך עולה כי שמעוני שילם לנשים דמי שתיקה של יותר ממיליון שקלים בתקופה של שנה, בזמן כהונתו כראש עיר.

לטענת המשטרה, מקורביו של שמעוני הם ששילמו את הכספים לנשים. "את הסכמי התשלום מימן שמעוני על ידי כספי שוחד שלקח לכיסו מקבלנים בעלי אינטרס באשקלון, במסגרת מערכת מסועפת של העברות כספים. בתמורה לכספים ששימשו את המשיב לצורך הסכמי התשלום, העניק שמעוני טובות הנאה מכוח משרתו כראש העיר".

לקריאה נוספת:
חשד: עובד בבתי המשפט הדליף מידע מחקירת פרשת איתמר שמעוני
ראש העיר אשקלון החשוד באונס שוחרר למעצר בית: "רוצה לאשתי וילדיי"
מעצרו של איתמר שמעוני הוארך; על החשד באונס: "היחסים היו בהסכמה"

שיחה עם מוקד התפילות למען איתמר שמעוני. דוד קורן
"מערכת מסועפת של העברות כספים". שמעוני/דוד קורן

"החקירה מלווה מראשיתה על ידי פרקליטים מפרקליטות מחוז תל אביב. בשלב זה, הגם שהחקירה טרם הסתיימה, העבירה הפרקליטות למבקשת הודעה כי קיימת הסתברות גבוהה כי יוגש כתב אישום נגד המשיב", לשון בקשת המשטרה.

שמעוני נעצר לפני חודשיים בתום חקירה סמויה בחשד לעבירות מין, בהן שוחד, וקבלת שוחד. מיוחסות לו בין היתר עבירות של בעילה אסורה בהסכמה, מעשים מגונים, הטרדה מינית ושיבוש הליכי חקירה. על פי החשד, שלוש המתלוננות קיבלו דמי שתיקה מקבלנים המקורבים לשמעוני כדי שלא יתלוננו על ראש העיר. בתמורה לעזרה מאותם אנשי עסקים, שמעוני אישר להם לכאורה היתרי בנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully