וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצוג: "השמאל הקיצוני מאשים את ישראל ולא מציע פתרונות" | כותרות השבת

השר אבי גבאי יצא נגד התקציב הדו-שנתי שמנהיגה הממשלה, בטורקיה השתלטה המשטרה על העיתון הנפוץ במדינה והתפתחות מפתיעה חלה בפרשת או ג'יי סימפסון משנות ה-90. הכותרות המרכזיות שעשו את סוף השבוע

משטרת טורקיה השתלטה על משרדי העיתון המתנגד לארדואן

משטרת טורקיה השתלטה הלילה על מערכת "זמאן", עיתון האופוזיציה הנפוץ במדינה. זאת לאחר שבית המשפט באיסטנבול אישר לרשויות להשתלט על המערכת ולהחליף את ההנהלה. באותו בניין עובדים גם אנשי "זמאן היום" - עיתון האח היוצא לאור בשפה האנגלית.

אלפי אזרחים שהפגינו מחוץ למערכת באיסטנבול ספגו רימוני גז מדמיע וזרנוקי מים שהפעילה המשטרה. המפגינים הניפו את דגלי טורקיה, צעקו "עיתונות חופשית לא תושתק" - ונשאו כרזות שעליהן נכתב, בין היתר: "הורידו את הידיים מהעיתון שלי". הפגנה נוספת אירעה היום ופוזרה בכוח על ידי המשטרה.

צעיר יהודי נפצע באורח קל בקטטה עם ערבים בעיר העתיקה בירושלים

עימות מילולי פרץ אמש ברחוב השלשלת בעיר העתיקה בין שלושה צעירים יהודים לשלושה צעירים ערבים. ככל הנראה, העימות התפתח לקטטה ובמהלכה נפצע באורח קל בראשו צעיר יהודי בן 21. הוא הגיע לכותל המערבי ופונה לבית החולים הדסה עין כרם. בנוסף לכך, צעיר ערבי אחד הועבר לחקירה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

לאחר שלא זכה באף מדינה: קרסון פרש מהמרוץ במפלגה הרפובליקנית

לאחר שלא הצליח לזכות בבחירות המקדימות באף מדינה עד כה, פרש הלילה המועמד בן קרסון מהמרוץ לראשות המפלגה הרפובליקנית בארצות הברית. בתחילת המרוץ ועם העימותים הראשונים בין המתמודדים, מוקם קרסון אפילו במקום השני בסקרים, ונחשב למועמד אפשרי לניצחון על דונלד טראמפ, הגורף אחוזי תמיכה גבוהים עוד מההתחלה. עם זאת, בחודשים האחרונים נתוני הסקרים ניבאו תוצאות גרועות במיוחד עבור המתמודד השמרן, שהואשם בתחילת הקמפיין שלו בסילוף עברו.

קרסון הודיע על פרישתו מהבחירות המקדימות במהלך נאום בכנס של ועידה שמרנית המשויכת למפלגה. לדבריו, "הרבה אנשים אוהבים אותי, אך הם פשוט לא מצביעים לי". הוא הוסיף כי "זה בסדר, זו לא בעיה. אני אמשיך להיות מעורב מאוד ולהיאבק כדי להחזיר את האומה שלנו לגדולה". עוד ביום רביעי האחרון אמר המועמד לשעבר כי הוא לא רואה "נתיב התקדמות פוליטי" לקמפיין שלו לראשות המפלגה. כמו כן, הוא לא השתתף בעימות בין המועמדים שהתרחש בלילה שבין חמישי לשישי במישיגן.

ארה"ב סוערת: נבדקת סכין שנמצאה בביתו הקודם של או ג'יי סימפסון

התפתחות בפרשה שהסעירה את אמריקה: משטרת לוס אנג'לס הודיעה אתמול כי היא בוחנת סכין שנמצאה לכאורה בביתו הקודם של שחקן הפוטבול לשעבר או ג'יי סימפסון, שזוכה בשנת 1995 מרצח אשתו לשעבר ובן זוגה, במשפט ששודר בשידור חי ברשתות הטלוויזיה האמריקניות והדביק למסכים עשרות מיליונים.

אנדי ניימן, מפקד משטרת לוס אנג'לס, אמר כי בחודש שעבר הגיע למשטרה מידע לפיו שוטר לשעבר קיבל לידיו את הסכין מפועל בניין, שטען כי מצא אותה בעת הריסת ביתו הקודם של סימפסון בעיר ברנטווד. עוד ציין ניימן כי המשטרה מחפשת דגימות DNA על הסכין.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

השר גבאי: "תקציב דו-שנתי אינו טוב, אבל 'כולנו' התחייבה לכך"

השר להגנת הסביבה אבי גבאי אמר היום כי הוא אינו תומך במתכונת התקציב הדו-שנתי הנהוגה בממשלה הנוכחית, אך ציין כי מפלגת כולנו שבה הוא חבר התחייבה לכבד מדיניות זו במסגרת ההסכמים הקואליציוניים.

"מבחינה מקצועית, תקציב דו-שנתי הוא דבר לא טוב", אמר גבאי במהלך אירוע "שבתרבות" בחולון שבו השתתף, והוסיף כי שר האוצר משה כחלון ינסה לשכנע את חברי הממשלה לתמוך בתקציב חד-שנתי. לדבריו, "לא הגיוני לחזות היום את תקציב המדינה לעוד שנתיים".

יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג השתתף גם הוא באירוע "שבתרבות" שנערך ברמת גן, שם יצא נגד השמאל הקיצוני. לדברי הרצוג, "השמאל הקיצוני מאשים את ישראל במצב, בלי להציע פתרונות ששומרים על ביטחונה". הוא יצא גם נגד הימין הקיצוני ואמר כי הוא "כופה עלינו סיפוח בלתי נמנע של המוני פלסטינים בירושלים וביהודה ושומרון". הוא הוסיף כי "שני הצדדים מברברים סיסמאות, ויובילו אותי לישראסטין, מדינה יהודית-ערבית בין הירדן לים".

ניר גלעד יסיים תפקידו כמנכ"ל כי"ל; העובדים: "ברוך שפטרנו"

יו"ר כי"ל ניר גלעד יעזוב בקרוב את תפקידו, שבו הוא מכהן מינואר 2008 - כך אישרו היום מקורבים לגלעד. גלעד הפך בשנים האחרונות סמל לתשלומי העתק שלהם זוכים מנהלים בכירים במגזר העסקי, זאת לאחר שפורסם כי ב-2014 זכה לתגמול של יותר מ-43 מיליון שקלים על עבודתו. בשבע שנות כהונתו כמנכ"ל החברה לישראל, תפקיד שבו אחז עד 2015, הסתכמה עלות השכר של גלעד לסכום אדיר של 143 מיליון שקלים.

עובדי כי"ל, שלא שכחו את התנהגותו של מנכ"ל החברה הפורש ניר גלעד בזמן כהונתו, התייחסו היום לעזיבתו את החברה וסיפרו על מצבה כיום. לטענתם, גלעד הביא את כי"ל למצב הקשה ביותר מאז הקמתה, והתייחס לעובדיה "באופן בריוני" מאחר שהאמין שיצליח "לכופף את המדינה והעובדים בכוח". "רוב העובדים יגידו עליו 'ברוך שפטרנו'", אמר אחד העובדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully