וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: רמי לוי נחקר באזהרה במשטרה בחשד לשימוש במידע למעקב

2.3.2016 / 10:40

איש העסקים נחקר אמש במשטרת ירושלים במסגרת חקירה נגד חברת "רמי לוי תקשורת". לפי החשד, לוי ובכירים נוספים עשו שימוש במידע ממערכות האבטחה לצורך מעקב אחרי גורמים בסכסוך ועובדים. גם העובד לשעבר אלקנה אלון, שהתלונן נגד לוי, נחקר. דיווח מאולפן וואלה! NEWS

עירכה: ניר חן

(מנהל לשעבר בחברתו של רמי לוי: "עבדנו על לקוחות", בחודש שעבר)

איש העסקים רמי לוי נחקר אתמול (שלישי) באזהרה במשטרת ירושלים במסגרת חקירה המתנהלת נגד אחת החברות שבבעלות, "רמי לוי תקשורת", בחשד שהשתמש במערכות האבטחה לצורך מעקב אחרי גורמים שעמם היה לחברה סכסוך ולמעקב אחרי עובדים בחברה – כך הותר היום (רביעי) לפרסום. לצד לוי נחקר גם אלקנה אלון, לשעבר מנהל פעילות הסלולר בחברתו של לוי, שהעלה את הטענות נגדו בחודש שעבר והוביל לפתיחת החקירה.

החברה הציבורית "רמי לוי שיווק השקמה" דיווחה הבוקר לבורסה על החקירה במסגרת החברה הבת. לפי הפרסום, החקירה היא בחשד לשימוש לכאורה שלא כדין במערכת מניעת הונאות של החברה הבת. במסגרת החקירה זומנו כמה בכירים בחברה הבת, לרבות מנכ"ל החברה לוי ודירקטור בחברה, אופיר אטיאס, האחראי על תחום התקשורת בחברה. לפי הדיווח לבורסה, נציגי החברה שיתפו פעולה באופן מלא עם משטרת ישראל ומסרו לה את כל הראיות והמסמכים שביקשה.

לקריאה נוספת:
"לא מתביישים?": עימות בין משפחת דוואבשה והנאשמים ברצח
החשוד שדרס למוות אישה בכביש 6 לעיני ילדיה מכחיש: "לא פגעתי בה"
המדינה תבטל צווים ביטחוניים ותחזיר כ-1,700 דונם בגדה לפלסטינים

רמי לוי. מגד גוזני
נחקר באזהרה. רמי לוי/מגד גוזני

לוי שוחרר בסיום החקירה. בית המשפט שיחרר את אטיאס ועובד נוסף של החברה הבת בתנאים מגבילים בהסכמתם.

מהחברה נמסר: "לא נעשה כל שימוש במערכות המידע שאינו בסמכות ו/או שאינו כדין. החברה סומכת ידיה על גופי החקירה כי יסיימו חקירתם בהקדם וכי מלאכתם תעשה נאמנה".

פרקליטו של לוי, עורך הדין גדי טל, מסר בתגובה: "הייתי אומר שההר יוליד עכבר, אבל אפילו הר אין כאן. מעבר לכך, אנחנו מתרשמים לטובה מאופן החקירה ובטוחים שהיחידה החוקרת תבדוק את הדברים כראוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully