וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא מתביישים?": עימות בין משפחת דוואבשה והנאשמים ברצח

2.3.2016 / 10:38

בכניסה להקראת כתב האישום בדלתיים סגורות, בני המשפחה ותומכיה צעקו לעבר משפחות הנאשמים "אללה אכבר" ו"הממשלה גועל נפש", ואלו השיבו בקריאות נגד. המהומה בין הצדדים הידרדרה גם לדחיפות. נאסר דוואבשה: "אנו דורשים צדק אבל לא מאמינים שיהיה כזה"

צילום: אבי כהן, עריכה: יאיר דניאל

מהומה פרצה הבוקר (רביעי) בבית המשפט המחוזי מרכז בלוד בעת הקראת המענה לכתב האישום בתיק רצח משפחת דוואבשה בכפר דומא, שהתנהל בדלתיים סגורות. העימות פרץ בין בני משפחת דוואבשה ותומכיה ובין משפחות הנאשמים, עמירם בן אוליאל וקטין נוסף. בני משפחת דוואבשה צעקו "אללה אכבר", "אתם והממשלה גועל נפש" ו"אתם לא מתביישים" לעבר משפחות הנאשמים, שהגיבו גם הן בקריאות נגד. גם באולם שבו התקיים הדיון התפתחה מהומה כאשר בני משפחת הנרצחים, שבית המשפט אסר להכניס לאולם, טענו כי הנאשם המרכזי בפיגוע ההצתה מחייך אליהם מתא העצורים.

נאסר דוואבשה, אחיו של סעד דוואבשה שמת בהצתת הבית עם אשתו ריהאם ובנם התינוק עלי, הגיע לבית המשפט הבוקר ואמר כי הגיע משום שאין למשפחה אמון בבתי המשפט הישראליים. לדבריו, באתי כי אנחנו צריכים לעקוב אחר בתי המשפט, קשה לי מאוד לראות את הרוצחים של אח שלי, אני מלא כעס. אנחנו דורשים צדק אבל לא מאמינים שיהיה צדק. אם היה צדק – מדינת ישראל הייתה יכולה למנוע את המקרה הזה".

לקריאה נוספת:
יצא מהמערה עם בקבוקי תבערה - כדי להרוג: כך בוצע רצח משפחת דוואבשה
אשתו של הנאשם המרכזי בפיגוע בדומא: "ההודאה שלו לא שווה כלום"
מלב הציונות הדתית לקיצוניות של נוער הגבעות: זה הנאשם בפיגוע בדומא

נאסר דוואבשה בהגשת כתב האישום בפרשת דומא בית המפשט בלוד. יותם רונן
נאסר דוואבשה בבית המשפט, הבוקר/יותם רונן

לפני כחודשיים, הפרקליטות הגישה נגד בן אוליאל, בן 21 מירושלים, ונגד הנאשם הנוסף, בן 16 מהשומרון, כתבי אישום לבית המשפט המחוזי מרכז בגין עבירות רצח וקשירת קשר לרצח, בהתאמה. מכתב האישום כי הם ביקשו לגרום לתסיסה בקרב האוכלוסייה הערבית, להוביל להתלקחות אלימה של אירועים ביטחוניים ולהרתיע את מקבלי ההחלטות מפני פינוי יישובים. זאת כנקמה על רצח מלאכי רוזנפלד שהתרחש חודש לפני כן.

בן אוליאל, הדמות המרכזית בפרשה, נאשם בחברות בארגון טרור ובשלוש עבירות רצח. הוא אף הודה בתכנון ובביצוע הפיגוע. לטענת שירות הביטחון הכללי (שב"כ), אוליאל והקטין הנאשם הפלילו אחד את השני. כתב האישום נגד הקטין מייחס לו מעורבות באירועי פשיעה לאומניים נוספים שאירעו בשנה וחצי האחרונות: הצתות כנסיית הדורמציון, מחסן תבוא בעקרבה וכלי רכב בציר אלון, ואירועי ניקובי צמיגים בבית צפאפא בסמוך לירושלים.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
חוסיין דוואבשה בבית המשפט בלוד הקראת כתב אישום בפרשת דומא. יותם רונן
בני משפחת דוואבשה בבית המשפט, היום/יותם רונן
בני משפחת דוואבשה מחוץ לבית המשפט בלוד – הקראת כתב אישום פרשת דומא. יותם רונן
בני משפחת דוואבשה מחוץ לבית המשפט בלוד – הקראת כתב אישום פרשת דומא/יותם רונן
בני משפחת דוואבשה מחוץ לבית המשפט בלוד – הקראת כתב אישום פרשת דומא. יותם רונן
בני משפחת דוואבשה מחוץ לבית המשפט בלוד – הקראת כתב אישום פרשת דומא/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully