וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של הנאשם המרכזי בפיגוע בדומא: "ההודאה שלו לא שווה כלום"

3.1.2016 / 12:30

אוריאן בן אוליאל, רעייתו של עמירם שנאשם כי תכנן בקפידה והוציא לפועל את הפיגוע בכפר דומא שבו נשרפו שלושה בני משפחת דוואבשה, טוענת כי יש לו אליבי: "הוא היה איתי". לדבריה, "השב"כ נתן לו מכות רצח מול עיניי"

צילום: אבי כהן, עריכה: יאיר דניאל

משפחתו וקרוביו של עמירם בן אוליאל, הצעיר בן 21 מירושלים שהואשם היום (ראשון) ברצח שלושה בני משפחת דוואבשה בפיגוע בדומא, טוענת לחפותו. אשתו, אוריאן בן אוליאל, טוענת כי יש לו אליבי. "הוא היה איתי בשעת זו, לכן ההודאה שלו לא שווה כלום. זו רדיפה פוליטית", אמרה.

לדברי בן אוליאל, בן זוגה עבר עינויים קשים במרתפי שירות הביטחון הכללי (שב"כ). "מול העיניים שלי נתנו לו מכות רצח והחרימו את המצלמות. אני לא רוצה לחשוב מה קרה כשאני לא ראיתי", סיפרה.

לקריאה נוספת:
בית המשפט שחרר חשוד בפרשת הפיגוע בדומא למעצר בית
תיעוד מרגש: אחמד דוואבשה מצליח ללכת במחלקה השיקומית בתל השומר
המשנה ליועמ"ש ביקר עצורי דומא: "מצבם תקין; פער בין טענותיהם למה שמוצג"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

משפחתו של בן אוליאל טוענת כי המעשים המיוחסים לו אינם משקפים את דרכה. "אנו הוריו של עמירם המומים ומזועזעים מהחשדות המיוחסים לבננו האהוב. אנו מאמינים בחפותו שתתברר בבית המשפט ומקווים שהוא ייחשף להתעללויות הקשות אותן עבר במהלך השבועות שבהם נחקר. ברצוננו להדגיש כי אנו מתנגדים לכל אלימות ופגיעה בבני אדם".

הפרקליטות הגישה הבוקר כתב אישום נגד בן אוליאל ונער נוסף, בן 16 מהשומרון, בגין שלוש עבירות רצח, שני ניסיונות רצח, הצתה וקשירת קשר לרצח ממני גזעני. מכתב האישום שהוגש לבית המשפט המחוזי מרכז עולה כי הם ביקשו לגרום לתסיסה בקרב האוכלוסייה הערבית, להוביל להתלקחות אלימה של אירועים ביטחוניים ולהרתיע את מקבלי ההחלטות מפני פינוי יישובים. זאת כנקמה על רצח מלאכי רוזנפלד שהתרחש חודש לפני כן.

עוד באותו נושא

תיעוד: בן אוליאל משחזר בדומא את הצתת בית משפחת דוואבשה

לכתבה המלאה
אוריאן בן אוליאל - אשתו של החשוד העיקרי בפרשת דומא. מגד גוזני
"לא רוצה לחשוב מה קרה כשלא ראיתי". בן אוליאל ועו"ד בן גביר, היום/מגד גוזני

בן אוליאל, הדמות המרכזית בפרשה, נאשם בחברות בארגון טרור ובשלוש עבירות רצח. הוא אף הודה בתכנון ובביצוע הפיגוע. לטענת שב"כ, אוליאל והנער הפלילו אחד את השני. כתב האישום נגד הקטין מייחס לו מעורבות באירועי פשיעה לאומניים נוספים שאירעו בשנה וחצי האחרונות: הצתות כנסיית הדורמציון, מחסן תבוא בעקרבה וכלי רכב בציר אלון, ואירועי ניקובי צמיגים בבית צפאפא בסמוך לירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully