וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט שחרר חשוד בפרשת הפיגוע בדומא למעצר בית

31.12.2015 / 15:43

השלום בפתח תקווה הורה על שחרורו למעצר בית של חשוד בפיגוע. הוא נעצר לפני כשבועיים, והלילה, לאחר 15 יום, ניתן לו לפגוש בראשונה את עו"ד אורי קינן מארגון "חוננו"

עריכה: ניר חן

בית משפט השלום בפתח תקווה הורה היום (חמישי) על שחרורו למעצר בית של חשוד בפיגוע ההצתה בכפר דומא. החשוד, תושב מרכז הארץ, נעצר לפני כשבועיים, והלילה, לאחר 15 יום, ניתן לו לפגוש בראשונה את עו"ד אורי קינן מארגון "חוננו". השבוע שוחרר חשוד נוסף בפרשה, אחרי 30 יום שבהם היה עצור.

לאחר הדיון מסר עו"ד קינן כי "אני שמח שלאחר 15 ימים קשים ביותר שוחרר החשוד שהצליח בגבורה לשמור על רוחו בתנאים לא תנאים, בחקירה מהקשות שנתקלתי בהן".

אתמול שלח המשנה ליועץ המשפטי לממשלה עו"ד רז נזרי מכתב לעורך דינו של אחד החשודים בפרשה אחרי שביקר אותו במתקן של השב"כ ביום שבת האחרון. "מצב החשודים בפיגוע בכפר דומא תקין ויש פער משמעותי בין טענות ששמענו ישירות מפיהם לבין חלק ממה שנטען בשמם בפומבי", כתב לעו"ד עדי קידר שארגונו טוען כי החשודים עוברים התעללות פיזית קשה מצד החוקרים.

לדבריו, "הטענות והתלונות שהועלו תועדו על ידינו ויועברו לגוף הביקורת על חוקרי השב"כ. נוכח העיתוי, לא אתייחס לטענות ואמירות שונות שהועלו על ידך ודי אם אומר כי הן מופרכות וחסרות בסיס".

לקריאה נוספת בנושא
המשנה ליועמ"ש ביקר עצורי דומא: "מצבם תקין; פער בין טענותיהם למה שמוצג"
תיעוד מרגש: אחמד דוואבשה מצליח ללכת במחלקה השיקומית בתל השומר

בית משפחת דוואבשה, כפר דומא, יולי 2015. רויטרס
ביתם של בית משפחת דוואבשה שהוצת בחודש יולי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully