וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד שדרס למוות אישה בכביש 6 לעיני ילדיה מכחיש: "לא פגעתי בה"

2.3.2016 / 8:50

הגבר, איש עסקים בן 61 מחדרה, שהסגיר את עצמו כמה שעות לאחר שדרס למוות לכאורה את הילה מיכלי, יובא הבוקר להארכת מעצר. במשטרה לא מקבלים את גרסתו: "לא מתיישבת עם הממצאים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נדרסה למוות לעיני ילדיה ואמה. התאונה בכביש 6, אמש/מערכת וואלה!, צילום מסך

החשוד בדריסה למוות אמש (שלישי) של הילה מיכלי, בת 36 מקריית טבעון, בתאונה בכביש 6 סמוך למחלף חורשים בשרון, מכחיש את המיוחס לו. הנהג, איש עסקים בן 61 מחדרה, בעלים של סוכנויות לייבוא רכבים, טען בחקירתו כי היה מעורב בתאונה, אך לא פגע באישה. הוא הסגיר את עצמו כמה שעות לאחר התאונה על רקע חיפושים נרחבים שהמשטרה ניהלה אחריו. הוא יובא הבוקר להארכת מעצרו בבית משפט השלום בפתח תקווה.

עם זאת, במשטרה לא מקבלים את גרסתו וטוענים כי על רכבו נמצאו סימני פגיעה וקיימים ממצאים נוספים שקושרים אותו לתאונה הקטלנית. "הגרסה שלו אינה מתיישבת עם הממצאים שאספנו. אנו נוטים להאמין שהוא משקר. לכן החלטנו לבקש את מעצרו בבית המשפט", אמר גורם באגף התנועה.

מחקירה ראשונית עלה כי מיכלי נפגעה מרכב חולף לעיני אמה וילדיה, בן חמש וזוג תאומים בני שנה, בעת שיצאה מרכבה בשולי הדרך. לאחר מכן, נהג הרכב הפוגע נמלט מהמקום. המשטרה ניהלה אחריו מצוד ובחנה את המצלמות בכביש 6, אך לבסוף הוא הסגיר את עצמו למשטרה.

לקריאה נוספת:
השרב מגיע לשיא: חם ויבש מהרגיל בכל הארץ; בלילה - הגשם חוזר
בעקבות כניסת החיילים לקלנדיה: הערה פיקודית למפקד יחידת עוקץ
ריבלין בביקורת מרומזת על שוברים שתיקה: "דרך מעוותת לנהל דיון"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully