וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חם, מתחמם: השרב ימשיך ללוות אותנו, אבל לא לעוד הרבה זמן

גל החום ימשיך גם היום עם עלייה נוספת בטמפרטורות. בתל אביב צפויות 30 מעלות, בחיפה 27 ובאילת 34. שיא השרב יגיע מחר, אבל רק ליום אחד - ביום חמישי כבר צפויים גשמים וירידה ניכרת בטמפרטורות

מזג אוויר קיצי. ראובן קסטרו
מזג האוויר יהיה חם מהרגיל לעונה - זמן מתאים ללכת לחוף הים/ראובן קסטרו

גל שהחום שהחל אתמול (שני) ימשיך וילווה אותנו גם הבוקר עם מזג אוויר חם מהרגיל לעונה עד שרבי. בצפון הארץ ובהרי המרכז ינשבו רוחות מזרחיות ערות. החום לא יישבר עם רדת החשיכה, שכן גם הלילה צפויות טמפרטורות גבוהות מהממוצע. כמו כן, הלילה יהיה בהיר.

מחר יגיע גל החום לשיאו עם שרב חם ויבש במיוחד. כמו כן, מזג האוויר יהיה מעונן ואף ייתכן אובך קל. בצפון הארץ ובהרי המרכז ינשבו רוחות מזרחיות חזקות. אחרי השיא תגיע ירידה, כאשר ביום חמישי תחול התקררות. הטמפרטורות ירדו משמעותית והלחות תעלה. כמו כן, ברחבי הארץ צפוי גשם מקומי ובדרום הארץ גם ייתכן אובך. יום שישי מזג האוויר כבר יהיה רגיל לעונה.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
שני חיילים נכנסו בשוגג למחנה הפליטים קלנדיה - וחולצו בתום חילופי אש
חשד לחיסול בחיפה: בן 20 נורה למוות מכלי רכב חולף
עוף החול התרומם שוב: רוחאני הוא לא המנצח היחיד בבחירות באיראן

מזג אוויר קיצי. ראובן קסטרו
ביום חמישי יוחזרו בגדי הים לארון/ראובן קסטרו

הטמפרטורות החזויות ליום וללילה: בירושלים מ-23 מעלות ביום עד 16 מעלות בלילה, בתל אביב מ-30 עד 20, בחיפה מ-27 עד 19, בצפת מ-21 עד 16, ברמת הגולן מ-26 עד 18, בטבריה מ-31 עד 20, בבקעת בית שאן מ-30 עד 16, באזור ים המלח מ-33 עד 25, בבאר שבע מ-30 עד 15, במצפה רמון מ-25 עד 16 ובאילת מ-34 מעלות ביום עד 22 מעלות בלילה.

וואלה! מזג האוויר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully