וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לחיסול בחיפה: בן 20 נורה למוות מכלי רכב חולף

1.3.2016 / 1:00

האירוע התרחש בשדרות בן גוריון שבמושבה הגרמנית, כאשר הרכב שממנו בוצע הירי נמלט. צוות מד"א שהגיע לזירה קבע את מותו של הצעיר במקום, ובמשטרה פתחו בסריקות אחר חשודים במעשה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא דווח על נפגעים נוספים באירוע. זירת החיסול, אמש/מערכת וואלה!, צילום מסך

צעיר בן 20 נורה למוות אמש (שני) מכלי רכב חולף בשדרות בן גוריון במושבה הגרמנית בחיפה. צוות מד"א שהגיע למקום הירי, הסמוך למרכז הקניון "סיטי סנטר", קבע את מותו של הצעיר. כוחות המשטרה הגיעו למקום ופתחו בסריקות אחר חשודים בירי. נפתחה חקירה ועל פי המשטרה, מדובר בחיסול על רקע פלילי. לא דווח על נפגעים נוספים.

פרמדיק מד"א חיליק מויאל שהגיע למקום סיפר כי פציעתו של הצעיר הייתה אנושה ולא נותר לו אלא לקבוע את מותו במקום. "הנפגע נמצא כשהוא מוטל ללא רוח חיים ולא היה ניתן לעשות דבר בכדי להצילו עוד", אמר.

לפני כשבוע נורה למוות צעיר בן 19 ברחוב הרצל שבמרכז לוד. הוא פונה מהזירה במצב אנוש, עם פציעות חודרות בפלג גופו העליון, לבית החולים אסף הרופא שבבאר יעקב, שם נקבע מותו. הירי התרחש לעיני עוברי אורח רבים, שבדרך נס לא נפגעו. כוחות משטרת מרחב השפלה הגיעו לזירה והחלו בחקירת האירוע, כשהכיוון המרכזי בחקירה הוא סכסוך בין חמולות בתוך לוד. הנרצח הוא בן למשפחת אבו לבן, שידוע למשטרה על כמה גורמים המסוכסכים איתה, על רקע שליטה בשוק הסמים בעיר.

עוד בוואלה! NEWS:
לאחר הערכת מצב: תותר כניסת פועלים פלסטינים למעלה אדומים
בצעד חריג: מעצרו של נהג שאיים על שופט הוארך עד תום ההליכים
התנועה לאיכות השלטון: להסיר שמו של בן אליעזר משכונה בכפר תבור

(עדכון ראשון: 22:45)

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully