וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיו של המאבטח ממעלה אדומים: "החליף חבר בעבודה, עם הלב הטוב שלו"

27.2.2016 / 21:56

בני משפחתו של צביקה כהן, המאבטח שנפצע באורח אנוש ממתקפת גרזן בקניון בעיר, ממתינים בדאגה ליד מיטתו בבית החולים הדסה עין כרם. אחיו, רמי, נפצע בפיגוע דקירה בשנת 2000. "לא פשוט למשפחה לחוות שני פיגועי טרור. אין לזה סוף"

צילום: רוני כנפו, שבתי בנדט עריכה: אביב אירגז

צביקה כהן, המאבטח בן ה-48 שנפצע אתמול (שישי) באורח אנוש בפיגוע בקניון מעלה אדומים, לא היה אמור לעבוד באותו הלילה, והתנדב להחליף חבר – כך סיפר הערב אחיו, משה, לוואלה! NEWS. בנו הבכור של הפצוע, שעובד גם הוא בקניון, עזב את המקום כשעה לפני שאביו הותקף על ידי מחבל חמוש בגרזן. המחבל נמלט מהזירה וכוחות הביטחון פתחו במצוד אחריו, ואילו הגרזן ששימש אותו אותר בזירה.

"באותו לילה צביקה עבד משמרת לילה", סיפר משה, "הוא לא אמור היה לעבוד, ואיזה חבר ביקש ממנו לעשות טובה ולהחליף אותו. צביקה, עם הלב הטוב שלו, החליף את המאבטח". לדברי משה, במהלך הלילה הגיע למקום המחבל. "הוא ביקש מצביקה שיפתח לו איזושהי דלת", הסביר "ברגע שצביקה ניגש, הוא הסתער עליו, נעץ לו את הגרזן בראש, בצוואר, ביד וברגליים".

עוד בוואלה! NEWS:
המאבטח שנדקר בפיגוע במעלה אדומים עדיין מונשם ומורדם
הפיגוע במעלה אדומים: במשטרה בודקים כיצד המחבל נכנס לקניון
מאבטח הותקף בגרזן בקניון מעלה אדומים, מצבו אנוש; מצוד אחר המחבל

צביקה כהן נפצע בפיגוע. באדיבות המשפחה
"לא תשמע עליו רע". צביקה כהן/באדיבות המשפחה
"המסר היחיד שאנחנו רוצים להעביר זה די, נמאס לנו כבר"

צביקה הוא אב לארבעה ילדים, שהגדול בהם, בן 19, נמצא לצד מיטתו בבית החולים, יחד עם האם. בנו בן ה-13 אמור לחגוג בר מצווה בעוד כשבועיים. כהן, תושב מעלה אדומים, מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגיה בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, כשהוא מורדם ומונשם. באותה מחלקה בדיוק אושפז בשנת 2000 אחיו הבכור רמי, שנדקר גם הוא על ידי מחבל. רמי היה נהג מונית, ונוסע שעלה לרכבו דקר אותו 11 פעמים סמוך למחלף שורש.

"זה פיגוע שני במשפחה", סיפר משה. "הוא עד היום לא השתקם. זה הורס את כל המשפחה". לדבריו, "לא פשוט לאימא לחוות שני פיגועי טרור, ולמשפחה בכלל. משה הוסיף: "צביקה בן אדם מדהים. לא תשמע עליו רע. המסר היחיד שאנחנו רוצים להעביר זה די, נמאס לנו כבר. ביבי מוכר לנו סיסמאות שיהיה בסדר, אבל עד מתי? אין סוף לזה. כל יום אתה שומע על פיגוע, ואנחנו מקבלים רק סיסמאות והבטחות".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
זירת הפיגוע במעלה אדומים. באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei, שבתי בנדט
זירת הפיגוע/שבתי בנדט , באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei

במאי 2014, במהלך הטקס הממלכתי לנפגעי פעולות האיבה בהר הרצל, התפרץ האח רמי לעבר ראש הממשלה בנימין נתניהו במהלך נאומו, וקרא לעברו: "אתה משחרר את רוצחי ילדינו". בעקבות כך, הוצא רמי מאותו טקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully