וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאבטח שנדקר בפיגוע במעלה אדומים עדיין מונשם ומורדם

המאבטח בן ה-48 הותקף על ידי מחבל חמוש בגרזן בקניון בעיר. מבית החולים הדסה עין כרם שבירושלים נמסר כי מצבו מוסיף להיות קשה מאוד. המחבל נמלט והמצוד אחריו נמשך, ובמשטרה החליטו לאסור כניסת עובדים פלסטינים לעיר עד יום חמישי

צילום: רוני כנפו, שבתי בנדט עריכה: אביב אירגז

מצבו של המאבטח בן ה-48 שנפצע אנוש בפיגוע במעלה אדומים מוסיף היום (שבת) להיות קשה מאוד. מבית החולים הדסה עין כרם שבירושלים, שם הוא מאושפז, נמסר כי הוא מטופל ביחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגיה כשהוא מורדם ומונשם. בימים האחרונים עבר ניתוח עקב פציעת ראש קשה.

אתמול בלילה הוא הותקף על ידי מחבל חמוש בגרזן בקניון במרכז מעלה אדומים. המחבל נמלט מהזירה וכוחות הביטחון פתחו במצוד אחריו. הגרזן ששימש אותו אותר בזירה.

בתום הערכת מצב שהתקיימה הערב במשטרה הוחלט כי לא תותר כניסת עובדים פלסטינים למעלה אדומים עד יום חמישי. זאת, למעט עובדים חיוניים. כניסת עובדים לאזור התעשייה תישאר כרגיל. בהערכת המצב שהתקיימה בראשות מפקד מחוז ש"י, ניצב שלומי מיכאל, הוחלט להשאיר את ההיערכות המוגברת של כוחות הביטחון במעלה אדומים וסביבתה.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
2,000 צעדו להשבתו של אורון שאול: "יש לעשות כל מאמץ כדי להחזירו"
אלוף מרדכי מכחיש: "אין מו"מ עם אף גורם על הקמת נמל בעזה"
לאחר שעות של סריקות: נתפסו 3 פלסטינים לא חמושים במועצת אשכול

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת הפיגוע בקניון במעלה אדומים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מבדיקת המשטרה עלה כי המאבטח לא היה חמוש, ונבדק אם המאבטחים המאיישים את הקניון בשעות הלילה אמורים לשאת נשק. דבר נוסף שהמשטרה בודקת הוא איך היה המחבל, שהחזיק באישור עבודה במעלה אדומים, בתוך שטח הקניון כשעה לאחר הסגירה וכן כיצד נכנס לקומת ההנהלה, שם תקף את המאבטח בגרזן. שכן, במקום לא נמצאו סימני פריצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully