וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנון נאם באוניברסיטה בפלורידה – סטודנטים פרו-פלסטינים מחו

27.2.2016 / 21:28

במהלך הרצאתו של שגריר ישראל באו"ם באוניברסיטה שבה למד, פעילים קראו לעברו, הניפו שלטים ויצאו מהאולם בהפגנתיות. דנון קרא לסטודנטים שנשארו: "חשוב שתישארו פעילים, מעורבים ותאמרו את דעתכם, גם כשהיא לא פופולרית"

סטודנטים פרו פלשתינים מפגינים מחוץ לנאום דני דנון באוניברסיטת פלורידה. ספק 500
"חמאס מתכונן לעימות הבא עם ישראל". דנון/ספק 500

פעילים פרו-פלסטינים הפריעו אתמול (שישי) להרצאה של שגריר ישראל באו"ם, דני דנון, בפני סטודנטים באוניברסיטה הבינלאומית של פלורידה (FIU). במהלך ההרצאה, שעסקה במצבה המדיני והביטחוני של ישראל, קמה קבוצה של סטודנטים, השמיעה קריאות ביניים ולבסוף יצאה מהאולם בהפגנתיות. דנון המשיך בהרצאה כמתוכנן, ואילו הסטודנטים המשיכו בהפגנה מחוץ לאולם. דנון עצמו השלים תואר ראשון ביחסים בינלאומיים באוניברסיטה הבינלאומית של פלורידה לפני כ-20 שנים.

חלק מאותם סטודנטים עטו כאפיות, והניפו שלטים בגנות המצור הישראלי על רצועת עזה, ההתנחלויות בגדה המערבית והכיבוש הישראלי, לדבריהם. חלק מהשלטים אף קשרו בין דיכוי הפלסטינים ליחס של המשטרה בארצות הברית לאזרחים שחורים ולמשטר האפרטהייד בדרום אפריקה. לאחר שיצאו מהאולם, קרא דנון לסטודנטים שנותרו: "חשוב שתישארו פעילים, מעורבים ותאמרו את דעתכם, גם כשהיא לא פופולרית".

עוד בוואלה! NEWS:
דנון למזכ"ל האו"ם: "הפלסטינים משתמשים בדבריך כדי להצדיק טרור"
המסר של בריטניה לישראל: ידידות קרובה - בתחומי הקו הירוק בלבד
"שבוע האפרטהייד הישראלי": כרזות בלונדון, הרצאות באוניברסיטאות

דני דנון שגריר ישראל באו"ם, במהלך נאום באוניברסיטת פלורידה. ספק 500
ההפגנה המשיכה מחוץ לאולם/ספק 500

בדבריו, התייחס דנון למצב ברצועת עזה ואמר כי "חמאס מתכונן לעימות הבא עם ישראל, חופר מנהרות תקיפה ורוכש טכנולוגיית לחימה וטילים". השגריר אף האשים את חמאס באחריות למצב ההומניטרי ברצועת עזה: "מדינת ישראל מאפשרת כניסת מאות משאיות עם סחורות הומניטריות לשיקום עזה, וחמאס גוזל חלק גדול מהבטון וחומרי הבנייה האלה לצורך בניית תשתית של מנהרות טרור".

לפני כשלושה שבועות דווח בוואלה! NEWS על תקרית שבה מתפללים יהודים בבית כנסת בניו יורק הפריעו לנאומו של מזכ"ל האו"ם באן קי מון. בנאום לרגל יום הזיכרון הבינלאומי לשואה, התייחס באן ללקחי השואה ולחשיבות ההתנגדות לגזענות ואנטישמיות, אולם תוך כדי נאומו עלו קריאות מחאה מצד חלק מהאנשים בקהל, שהביעו זעם על דברים שאמר כמה ימים לפני כן, אז הצהיר כי "ההתנגדות לכיבוש היא דבר טבעי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דני דנון שגריר ישראל באו"ם, במהלך נאום באוניברסיטת פלורידה. ספק 500
דני דנון שגריר ישראל באו"ם, במהלך נאום באוניברסיטת פלורידה/ספק 500
דני דנון שגריר ישראל באו"ם, במהלך נאום באוניברסיטת פלורידה. ספק 500
דני דנון שגריר ישראל באו"ם, במהלך נאום באוניברסיטת פלורידה/ספק 500

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully