וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק מפתיע: כריסטי שפרש מהמרוץ הביע תמיכה בטראמפ

מושל ניו ג'רזי לשעבר אמר כי לטראמפ יש את הסיכוי הטוב ביותר להביס את הילרי קלינטון, שלטענתו תייצג את המפלגה הדמוקרטית. התמיכה עשויה לסייע לטראמפ לקראת "סופר טיוזדיי", הבחירות המקדימות המכריעות שייערכו בשבוע הבא

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

מושל ניו ג'רזי לשעבר, כריס כריסטי, שפרש מהמרוץ לראשות המפלגה הרפובליקנית לקראת הבחירות לנשיאות בארצות הברית, הביע הערב (שישי) תמיכה במועמד דונלד טראמפ. לדבריו, לטראמפ יש את הסיכוי הטוב ביותר להביס את הילרי קלינטון, שלטענתו תייצג את המפלגה הדמוקרטית.

"האדם המתאים ביותר לנצח את קלינטון בנובמבר הוא ללא ספק דונלד טראמפ", אמר כריסטי במסיבת עיתונאים יממה לאחר העימות הרפובליקני. הוא הוסיף: "טראמפ יעשה מה שצריך לעשות כדי להגן על העם האמריקני". תמיכתו של כריסטי עשויה לסייע לטראמפ לקראת ה"סופר טיוזדיי" שיתקיים בשבוע הבא, יום שבו נערכות בחירות מקדימות מכריעות ביותר מעשר מדינות במקביל. כריסטי הודיע על סיום הקמפיין שלו במרוץ לייצוג הרפובליקנים לפני כשבועיים לאחר שהגיע למקום השישי בלבד בבחירות המקדימות בניו המפשייר ולמקום העשירי באיווה.

"אני גאה להיות פה כדי להודיע על תמיכתי בדונלד טראמפ לנשיאות ארצות הברית", הכריז כריסטי, שהגדיר את המועמד כחברו הטוב. "אתמוך בו מעכשיו ועד נובמבר בכל דרך שאוכל כדי לעזור להפוך את הקמפיין הזה לקמפיין טוב אפילו יותר ממה שהיה עד כה, וכדי לעזור לו לעשות את כל מה שצריך כדי להפוך את המדינה הזאת לכל מה שאנחנו רוצים שהיא תהיה עבור ילדינו. אני מודה לו על שראה שיש צורך במנהיגות חזקה במדינה הזאת, והיה מוכן לצאת מהמגזר הפרטי ולהציע את עצמו לשירות הציבור ולמנהיגות, בתקופה שבה המפלגה שלנו והמדינה שלנו זקוקות לכך נואשות".

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
בניסיון להדביק את הפער: קרוז ורוביו פתחו חזית נגד טראמפ
מנהיג הקו קלוקס קלאן לשעבר: "לא להצביע לטראמפ? בגידה"
טראמפ ממשיך לנצח בגדול - ומותיר ליריביו לריב על השאריות

דונלד טראמפ וכריס כריסטי. רויטרס
"יעשה מה שצריך כדי להגן על העם האמריקני". טראמפ וכריסטי/רויטרס

טראמפ, איל הנדל"ן בן ה-69, מעולם לא אייש משרה ציבורית עד כה, והוא מוביל את הקמפיין כמשקיף פוליטי חיצוני. הוא מנצל לטובתו את כעס הבוחרים על התקדמות כלכלית איטית, הגירה בלתי חוקית, ומה שהוא מכנה מזעור תפקידה של ארצות הברית בעולם.

"זו תמיכה שיש לה משמעות גדולה בשבילי", אמר טראמפ בתגובה להודעתו של כריסטי. "כריס הוא איש יוצא מן הכלל עם משפחה יוצאת מן הכלל, הוא עשה עבודה מצוינת וזו הודעת תמיכה שרציתי מאוד לקבל", הוסיף. שמו של כריסטי, תובע בעברו, כבר עלה במעגלים רפובליקניים כאופציה אפשרית לתפקיד היועץ המשפטי לממשלה, אבל לדבריו, לא הוצא לו תפקיד בממשל טראמפ, אם יהיה כזה.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
מרקו רוביו ודונלד טראמפ בעימות הרפובליקני בטקסס. 26 בפברואר 2016. רויטרס
טראמפ עם רוביו, אתמול בעימות הרפובליקני/רויטרס

אל כריסטי הצטרף במהרה איש העסקים פול לה-פייג', מושל מיין. לה-פייג', שהביע בעבר תמיכה בכריסטי לנשיאות, אמר: "הייתי דונלד טראמפ לפני שהוא הפך לפופולרי. אני חושב שאני צריך לתמוך בו, מפני שאנחנו קורצנו מאותו חומר". לדבריו, הוא לא שוחח עם טראמפ לפני ההודעה, אך התייעץ עם כריסטי בנושא.

הלילה נערך עימות נוסף במפלגה הרפובליקנית שבו ניצלו את הבמה מרקו רוביו וטד קרוז כדי לתקוף את טראמפ. באחת ההופעות התקיפות ביותר שלו, הטיח רוביו בטראמפ כי לא היה נמצא במעמדו ובמצבו הכלכלי היום ללא ירושות שקיבל, תוך שהזכיר לו את ארבעת פשיטות הרגל שעבר. בניסיון להשיג יתרון ולצמצם את הפער עם טראמפ, הזכיר רוביו סוגיות שנויות במחלוקת בעסקיו של המיליארדר הצבעוני מניו יורק. בין היתר, דיבר הסנטור מפלורידה על ייבוא עובדים זרים מפולין לעבודה באתר נופש בבעלותו של טראמפ. לדבריו, "ללא הירושה שלו, אתם יודעים איפה טראמפ היה עכשיו? הוא היה מוכר שעונים במנהטן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully