וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: המחבל שדקר אישה ברהט נעצר 4 ימים לאחר מכן בביתו

24.2.2016 / 10:58

הפיגוע אירע לפני יותר משבועיים בשוק רהט, אז דקר המחבל את האישה בת ה-65, פצע אותה באורח קל ונמלט. המחבל, שוהה בלתי חוקי בן 17 מאזור חברון, נעצר וקשר את עצמו למעשים. בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום

צילום: צילומי אבטחה, בני בן סימון; עריכה: גדי וינסטוק

(תיעוד: המחבל נמלט מזירת הפיגוע ברהט)

המשטרה ושב"כ עצרו לפני כשבועיים את המחבל שדקר אישה בת 65 ברהט, פצע אותה באורח קל ונמלט – כך הותר היום (רביעי) לפרסום. המחבל, בן 17 מהעיר יטא שבאזור חברון, נעצר בביתו ארבעה ימים אחרי הפיגוע, שאירע ב-6 בפברואר.

במהלך הסריקות אחר מסלול הבריחה של החשוד נאספו ממצאים פורנזיים שהביאו לאיתורו של החשוד ולמעצרו. במהלך חקירתו החשוד קשר את עצמו למיוחס לו ואף הוביל את החוקרים לסכין ששימשה אותו לביצוע הדקירה. בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום.

מהחקירה עלה כי החשוד היה שוהה בלתי חוקי שעבד בעבודות מזדמנות אצל משפחה ברהט וממנה יצא לבצע את הפיגוע. המשפחה לא ידעה על מעשיו. מהמשטרה נמסר כי מיד עם קבלת הדיווח על אודות הפיגוע בשוק ברהט הוקפצו למקום כוחות משטרה גדולים שהחלו בסריקות אחריו.

עוד בוואלה! NEWS:
חמאס מורתע בעזה, אך חורש מזימות בגדה: מה אפשר ללמוד מנתוני שב"כ
"שהפלסטינים יעבירו סחורות דרך אשדוד": יעלון ושב"כ מתנגדים לנמל בעזה

זירת הפיגוע ברהט. בני בן סימון, מערכת וואלה! NEWS
זירת הפיגוע ברהט/מערכת וואלה! NEWS, בני בן סימון

שלומית גונן מקיבוץ משמר הנגב, פצועת הפיגוע, סיפרה אז על הרגעים שבו נדקרה בשוק העירוני. "התכוונתי להיכנס לחנות והרגשתי פליק על האוזן, שמעתי צלצולים באוזניים, נפלתי וקמתי. החתן שלי אמר לי שירד לי דם ולחץ לי על הצוואר", העידה בשיחה מבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם היא אושפזה למשך הלילה. לדבריה, "אני הולכת כל הזמן לרהט".

מצלמות אבטחה באזור השוק ברהט תיעדו את מנוסתו של המחבל. בתיעוד נצפה הדוקר נמלט בריצה מזירת האירוע. סרטונים אלו סייעו בחקירת הפיגוע והבאת החשוד למעצר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"חתני עצר לי את הדם", גונן לאחר הפיגוע/מערכת וואלה!, צילום מסך
הסכין ששמשה את המחבל בפיגוע ברהט ב 6.2.16. חטיבת דובר המשטרה
הסכין/חטיבת דובר המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully