וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוריאה הדרומית: חייל נידון למוות לאחר שרצח חמשת חבריו לפלוגה

19.2.2016 / 9:18

החייל סיפר לחוקריו כי רצח את החמישה באמצעות ירי והשלכת רימונים לעברם, משום שנעלב מציור שבו הם ציירו אותו בצורה פוגענית. הפעם האחרונה שבה יושם עונש מוות במדינה היה ב-1997

מצוד אחר חייל מצבא קוריאה הצפונית שרצח חמישה מחבריו ונמלט – 22 ביוני 2014. רויטרס
המצוד של חיילי צבא קוריאה אחר יים, לאחר תקרית הרצח והימלטותו ב-2014/רויטרס

בית המשפט העליון בקוריאה הדרומית גזר היום (שישי) עונש מוות על חייל שהורשע ברצח חמשת עמיתיו לפלוגה ב-2014. בית המשפט הודיע כי מדובר בפסק דין סופי ללא אפשרות לערעור.

החייל, שהזדהה רק בשם משפחתו יים, רצח את החמישה בירי ובהשלכת רימונים לעברם. לאחר שנעצר, סיפר יים לחוקרים כי החליט לתקוף את חמשת עמיתיו משום שנעלב מציור שבו הם ציירו אותו בצורה פוגענית. ממשרד ההגנה בסיאול נמסר כי ליים היו "קשיי הסתגלות".

לאחר הרצח, נמלט יים ונלכד כמה שעות מאוחר יותר במרחק של כעשרות קילומטרים מעמדת השמירה שבה הוצב. בהודעת משרד ההגנה בסיאול, נאמר כי "החייל נלכד אחרי שניסה לפגוע בעצמו בירייה לאזור הבטן". במהלך המשא ומתן, הגיעו הוריו של יים למקום כדי לשכנע אותו להיכנע.

בקוריאה הדרומית כלל הגברים מחויבים להתגייס לשירות של שנתיים, עקב האיום מצד קוריאה הצפונית. חרף העובדה שבית המשפט כבר גזר כמה פעמים בשנים האחרונות עונש מוות על נאשמים, המדינה לא הוציאה לפועל אף אחד מהם מאז 1997.

עוד ידיעות מהעולם בוואלה! NEWS:
האפיפיור נגד טראמפ: "אדם שמתכנן חומות בגבול הוא אינו נוצרי"
הפטריארך הרוסי ממשיך לעשות היסטוריה: צפו בביקורו באנטארקטיקה
התסריט הדמיוני שיהפוך את ארצות הברית על הראש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully