וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפטריארך הרוסי ממשיך לעשות היסטוריה: צפו בביקורו באנטארקטיקה

לאחר הפגישה חסרת התקדים עם האפיפיור בקובה, מנהיג הכנסייה האורתודוקסית הדרים עד לאי שנמצא לחופה הדרומי של צ'ילה, שם נמצאת הכנסייה הרוסית הדרומית ביותר בעולם. לאחר טקס תפילה, יצא קיריל למפגש מרגש עם תושבי האי, הפינגווינים

צילום: דוברות הכנסייה האורתודוקסית, עריכה: שניר דבוש

לאחר שעשה היסטוריה בפגישתו עם האפיפיור פרנציסקוס בקובה בשבוע שעבר, הפטריארך קיריל הפך אתמול (רביעי) לראש הכנסייה האורתודוקסית הרוסית הראשון שביקר באנטארקטיקה. במהלך סיורו בדרום אמריקה, קיריל טס מפונטה ארנס שבצ'ילה לתחנה הרוסית באי קינג ג'ורג', שם מוצבים כ-30 מדענים שחוקרים את תנאי האקלים, חיות הים ומצב הקרח בים.

המנהיג הרוחני הוביל טקס תפילה בכנסייה האורתודוקסית הדרומית ביותר בעולם, שנבנתה ברוסיה והועברה בשנת 2003 לאנטארקטיקה. לאחר שהתיז מים קדושים על החוקרים ונשא תפילה לזכרם של 64 החוקרים הרוסים שמתו בעת שהותם במשימות מחקר בקוטב הדרומי, הפטריארך נהנה ממזג האוויר החמים – מעלה או שתיים מעל אפס – ויצא לסיור בחוף הסלעי של האי, שם פגש במאות פינגווינים.

עוד בוואלה! NEWS:
פעם באלף שנה: האפיפיור ופטריארך הכנסייה הרוסית נפגשו בקובה
כשהכס הקדוש נפל – והתעצבן: צפו באפיפיור מתפרץ על מקסיקנים
בתוך חמש שנים: 150 אלף פינגווינים מתו באנטרקטיקה עקב קרחון

"מה, קטן? מה קורה איתך?", נשמע קיריל קורא לעבר אחד מהפינגווינים שהתקרב אליו, בסרטון שהפיצה הכנסייה האורתודוקסית. התיעוד זכה לפופולריות רבה ברשתות החברתיות, בין אם על ידי משתמשים שפיארו את מעשיו של הפטריארך, ובין אם על ידי כאלה שהגיבו בגיחוך למפגש ההיסטורי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully