וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"מומחה" ששכנע את אייל גולן שמאזינים לו מואשם בקבלת דבר במרמה

17.2.2016 / 14:05

תושב תל אביב בן 28 הואשם בכך שהציג את עצמו כמומחה לטלפונים סלולריים, והציג בפני הזמר ואמרגנו מסמכים המעידים על ההאזנות ששתלו לכאורה בדירתו של גולן ובמכשירי הטלפון שלו. בעקבות ממצאי הבדיקות המזויפות, הוצאו חמישה צווי מעצר

צילום: יותם רונן, עריכה: גדי וינסטוק

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (רביעי) לבית משפט השלום בעיר כתב אישום נגד נדב לביא, תושב תל אביב בן 28, בגין זיוף מסמך, קבלת דבר במרמה, שימוש במסמך מזויף וידיעה כוזבת. על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד לבנת מלמד, לביא הציג מצג שווא בנוגע להאזנות סתר לאייל גולן ובני פרץ.

בתחילת שנת 2015, הנאשם הציג את עצמו בפני גורמים רבים כמומחה בתחום המחשבים והטלפונים הסלולריים, וטען בכזב כי עסק בפיתוח שבב אלקטרוני במשותף עם משרד הביטחון. בכתב האישום צוין כי בחודש יולי של אותה השנה פרץ, אמרגנו של אייל גולן, חשד כי ישנה האזנת סתר בטלפון הנייד שברשותו. פרץ סיפר על כך למכר משותף שלו ושל הנאשם, והמכר פעל להפגיש את פרץ עם לביא.

עוד בוואלה! NEWS:
בקשתה של אתי אלון לשחרור מיידי נדחתה; תשוחרר בעוד חצי שנה
ערער על סגירת חקירת מותו של יוסף סלמסה הוגש לפרקליט המדינה
ראש עיריית קריית שמונה הוא הבכיר שנעצר בחשד למתן שוחד

אייל גולן. מגד גוזני
הנאשם הבטיח להגן על שמו הטוב. גולן בבית המשפט, היום/מגד גוזני

בפגישה שנערכה בין פרץ ללביא בבית שמש, סיפר האמרגן על החשד שלו בנוגע להאזנה לטלפון הנייד שלו. על פי כתב האישום, לביא בדק את מכשירו של פרץ וטען כי מצא מספר רב של גורמים המאזינים למכשירו ודולים ממנו מידע למשך תקופה ארוכה. בהמשך, הביא פרץ שני מכשירי טלפון של גולן לבדיקה אצל לביא, והנאשם טען כי גם מכשירים אלה מצויים תחת האזנה מתמדת של עשרות גורמים.

לביא, על פי כתב האישום, הבהיר כי הוא רוצה בטובתו של גולן ומעוניין לסייע לו להגן על שמו הטוב בכל הנוגע לפרשת "משחקי חברה", שבמסגרתה נחשד בבעילה אסורה של קטינות ובהדחתן לסמים. הנאשם הבטיח לערוך בדיקה מקיפה של האזנות בסביבת מגוריהם ובמחשביהם של פרץ ושל גולן, על מנת לחשוף את הגורמים העומדים לכאורה מאחורי האזנות הסתר.

בהמשך החודש נערכו פגישות נוספות בין הצדדים, שבמהלכן טען לביא בין היתר כי בבדיקה שערך מצא כי הונחו בסמוך לבתים שבהם מתגורר גולן בתל אביב וברחובות אנטנות שהובאו במיוחד ממדינה אחרת, ותפקידן להאזין האזנת נפח לביתו של גולן. בהמשך, זייף הנאשם עשרות התכתבויות דואר אלקטרוני והודעות ווטסאפ, שמהן עולה כי נרקמה מזימה בין חמישה מכרים של המתלוננים להפליל אותם ואת אביו של גולן.

לקראת סוף חודש יולי הגישו פרץ וגולן תלונה נגד אותם מכרים, בגין קשירת קשר לביצוע פשע והאזנות סתר שלא כדין. במסגרת התלונה, הוצגו במשטרה המסמכים המזויפים שסיפק הנאשם. בהמשך נחקר לביא במשטרה, ובמהלך חקירתו שב על טענותיו בנוגע למומחיותו והציג את ממצאי הבדיקות שערך כביכול. בשל טענות הכזב של הנאשם בפני המשטרה, הוציאה משטרת ישראל צווי חיפוש וצווי מעצר נגד המכרים שהואשמו על ידי לביא בהשתלת ההאזנות, ורק לאחר מכן התגלתה המרמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully