וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש עיריית קריית שמונה הוא הבכיר שנעצר בחשד למתן שוחד

הותר לפרסום כי ניסים מלכה הוא הבכיר שנעצר לפני כמה ימים. על פי החשד, מלכה קיבל כספי תרומות מבלי שדיווח בתמורה לקידום ענייניו של קבלן בעיר במסגרת ריצתו לראשות עיריית קריית שמונה. בכיר נוסף בעירייה נחקר ונעצר. מלכה כופר בחשדות נגדו

הרב ניסים מלכה מועמד לראשות עיריית קריית שמונה.. ג'יליס
מכהן כראש העירייה מ-2008. מלכה/ג'יליס

ראש עיריית קריית שמונה ניסים מלכה הוא הבכיר שנעצר לפני שלושה ימים בחשד לעבירות שוחד – כך הותר היום (רביעי) לפרסום. על פי החשד, מלכה, המכהן בתפקיד מ-2008, קיבל כספי תרומות מבלי שדיווח בתמורה לקידום ענייניו של קבלן בעיר במסגרת ריצתו לראשות עיריית קריית שמונה.

השבוע נחקר מלכה והחשדות המיוחסים לו הם ביצוע עבירות שוחד, שוחד בחירות, קבלת תרומה אסורה ואי-דיווח ומרמה והפרת אמונים. בתום חקירתו הוא שוחרר למעצר בית למשך חמישה ימים, והורחק מהעירייה למשך 15 ימים.

בשבוע שעבר נחקר במסגרת הפרשה בכיר נוסף בעירייה באזהרה, המנכ"ל אשכול שוקרון. הוא חשוד בביצוע עבירות על חוק מימון בחירות, שוחד ומרמה והפרת אמונים וכן שיבוש הליכי חקירה בהקשר לחקירה המתנהלת. גם הוא שוחרר בתום חקירתו לביתו בתנאים מגבילים, לרבות מעצר בית למשך חמישה ימים, הרחקה מהעירייה למשך 15 ימים ותנאים כספיים.

מטעם ראש עיריית קריית שמונה מלכה נמסר בתגובה: "ראש עיריית קריית שמונה כופר בכל החשדות שבהן נחשד. מדובר בקומץ של חורשי מזימות שכל מטרתם להדיח אותו מתפקידו. ראש העירייה ימשיך לשרת את תושבי העיר בהצלחה רבה, וסומך על משטרת ישראל שתגיע לחקר האמת".

עוד בוואלה! NEWS:
החל הדיון בבקשת שחרורה של אתי אלון; הפרקליטות מתנגדת
מפסיקים להתנצל: התנועה המזרחית ששואפת לשנות את הסדר הקיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully