וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתלוננת נגד ראש המדרשה שהתחזה לקצין: "5 מקרים זה כנראה לא מספיק"

17.2.2016 / 0:19

יממה לאחר שינון בן מנחם נידון רק לעבודות שירות, בעקבות הרשעתו בהתחזות לרווק לשם פיתוי נשים, הגיבה אחת המתלוננות לוואלה! NEWS: "הוא התעלל בי רגשית במשך שלוש שנים. הגיע לו הרבה יותר"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: גדי וינסטוק

(הגשת כתב האישום נגד בן מנחם, אוגוסט 2015)

"זה עונש קל שלא מוחק את שלוש השנים מחיי שהוא בזבז", כך אמרה אמש (שלישי) לוואלה! NEWS מתלוננת נגד ינון בן מנחם, מנהל מדרשת צוריאל ואב לילדים, שהורשע בהתחזות למנכ"ל חברה, קצין שנלחם במבצע "צוק איתן" ורווק - במטרה לפתות נשים. אתמול גזר בית משפט השלום בתל אביב על בן מנחם ארבעה וחצי חודשי עבודות שירות.

לדברי המתלוננת, מערכת המשפט בישראל, שהרשיעה את בן מנחם בחמש עבירות של קבלת דבר במרמה במסגרת הסדר טיעון, "הקלה ראש" עמו. "האדם הזה לקח לי שלוש שנים מהחיים והתעלל בי רגשית", אמרה.

לקריאה נוספת:
הנשים שהתלוננו נגד ראש המדרשה שהתחזה לקצין: "הופקרנו"
מנהל המדרשה נאשם בהתחזות לגיבור מלחמה: "רציתי אהבה"
הותר לפרסום שם מנהל המדרשה שהתחזה לקצין כדי לשכב עם נשים

ינון בן מנחם, מנכ"ל מדרשת צוריאל. באדיבות ישראל היום, מערכת וואלה! NEWS
"גזל שלוש שנים מחיי". בן מנחם/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות ישראל היום

היא סיפרה כי בפרקליטות הציעו בהתחלה לה ולמתלוננות האחרות פיצוי של עשרת אלפים שקלים, סכום שלאחר התעקשות המתלוננות "שזה כלום" עלה לכדי 30 אלף שקלים לכל אחת. עם זאת, ידעה שהעונש שייגזר על בן מנחם יהיה קל יחסית ברגע שהוחלט לא להאשימו באינוס במרמה, אף שלטענתה "זה סעיף שנוצר בדיוק בשביל זה, התחזות כדי לקיים יחסי מין". בשל כך, היא לא הופתעה שלא נשלח למאסר. "חמישה מקרים זה כנראה לא מספיק", הוסיפה בציניות.

המתלוננות, לדבריה, עדיין זעמו מאוד על שהוחלט לא לשלוח את בן מנחם לכלא. "הגיע לו הרבה יותר. אנחנו לא מעט בנות ולי עדיין יש חלומות וטראומות וזיכרונות, ופתאום דברים עולים בראש... הכסף לא פותר את זה".

ינון בן מנחם, מנכ"ל מדרשת צוריאל. באדיבות ישראל היום, מערכת וואלה! NEWS
ישלם לכל אחת מהמתלוננות 30 אלף שקלים. בן מנחם/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות ישראל היום

בן מנחם יצר פרופיל בדוי בפייסבוק, שדרכו ניהל בשנים 2015-2009 מערכות יחסים עם נשים רבות ברחבי הארץ, שנמשכו חמישה חודשים עד שלוש שנים, מבלי שהן יודעות זו על זו. בין היתר סיפר לנשים כי הוא השתתף בחיפושים אחרי שלושת הנערים שנחטפו ונרצחו בגוש עציון, וכי הוא נפצע במבצע "צוק איתן" ברצועת עזה. עוד הוא טען בפניהן כי במסגרת עבודתו הוא לוקח חלק במבצעים מטעם משרד הביטחון והצבא ולכן אינו זמין ואינו פנוי לפגישות תכופות.

לקראת הגשת כתב האישום, קבעו בפרקליטות כי בן מנחם לא יואשם באינוס במרמה, וכי הדגש בפעילותו היה "קשר אינטימי". זאת, משום שעל מנת להאשימו באינוס במרמה יש להוכיח שההתחזות נערכה למטרת קיום יחסי מין. בנוסף, קיבלה כל אחת מהנשים פיצוי בסך 30 אלף שקלים – לאחר שאלו, לטענתן, התעקשו.

(עדכון ראשון: 21:44)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully