וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורות טובות: אלמנתו של רס"ן רועי קליין התארסה לרב לוינשטיין

16.2.2016 / 2:15

שרה קליין שאיבדה את בעלה לפני עשור במלחמת לבנון השנייה, התארסה לרב יגאל לוינשטיין שלימד בעברו את רועי. חרף הבדלי הגילאים בין השניים, הם התקרבו ואתמול חגגו באירוע מצומצם

רועי קליין שנהרג במלחמת לבנון השנייה. דובר צה"ל
נהרג כשזינק על רימון במטרה להציל את חייליו. קליין/דובר צה"ל

שרה קליין, אלמנתו של רב-סרן רועי קליין, קצין צה"ל שנהרג במלחמת לבנון השנייה, התארסה אתמול (שני) לרב יגאל לוינשטיין. השניים, שמתגוררים בהתנחלות עלי שבדרום השומרון, הכירו בתקופה שבה לקח רועי שיעורים אצל הרב והצטרף לכ-600 תלמידיו. עתה, עשור לאחר מותו של קליין במלחמה, מצאה שרה התחלה חדשה.

הרב לוינשטיין, סגן-אלוף במיל' וממקימי המכינה הקדם צבאית הדתית בני-דוד, אף הוא אלמן. לפני כשלושה חודשים איבד את אשתו, הסופרת רונית לוינשטיין מלץ, עקב מחלת הסרטן. לו יש חמש בנות ולקליין שני בנים. חרף הבדלי הגילאים ביניהם, הוא בן 59 והיא בת 39, השניים הצליחו להתחבר. אתמול חגגו את האירוסים באירוע סגור ומצומצם לבני משפחה בלבד.

מכרים מספרים כי שרה קליין היא "בחורה רצינית מאוד ואיכותית. ניסינו להכיר לה אנשים אבל היא כל הזמן הייתה אומרת 'אתם לא מבינים מה זה רועי בשבילי ומה הוא היה'". כך, כל הניסיונות לשדך בינה לבין גברים חדשים עלו בתוהו. הרב לוינשטיין הצליח לפצח את חומות ההגנה, כך לדברי מכריה, ולהתחבר לקליין. "אולי כי הוא אדם רציני", הם משערים.

רס"ן רועי קליין שירת כסגן מפקד גדוד 51 של גולני. הוא נהרג בקרב במלחמת לבנון השנייה לאחר שנשכב על רימון תוך שהוא קורא "שמע ישראל" במטרה להציל את חייליו. על מעשה זה הוענק לו לאחר מותו עיטור העוז.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
בניגוד להצהרות בכירים פלסטינים: התיאום הביטחוני עם ישראל לא נפסק
כמו בבריטניה: הכנסת תנהיג "שעת שאלות" לראש הממשלה
משרד התחבורה גורר רגליים - ופרצה בחוק מאפשרת לטייח עבירות תנועה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully