וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום נגד הצעיר שתקף קשיש: "נתן מרפק בפנים וסגר עליו דלת הרכב"

3.2.2016 / 11:05

אליה לופז, בן 22 שלומד בישיבה, נאשם בתקיפת דוד קריספין בן ה-81 בשוק מחנה יהודה בירושלים בחודש שעבר. לפי כתב האישום, ארבע משיניו של המתלונן נשברו אחרי שהצעיר תקף אותו ונמלט מהמקום

צילום: גדעון צנטנר, עריכה: מתן חדד

יחידת התביעות של המשטרה הגישה הבוקר (רביעי) כתב אישום חמור לבית משפט השלום בירושלים נגד אליה לופז, צעיר בן 22 שלומד בישיבה, ולפיו תקף קשיש בן 81 תושב העיר ושבר את שיניו. התקיפה אירעה לפני כשבועיים בשוק מחנה יהודה בבירה.

לפי כתב האישום, דוד קריספין הגיע ברכבו לשוק ב-16 בינואר. באותה העת צעד במקום לופז יחד עם חבריו, וירק לכיוון רכבו של המתלונן. קריספין, נטען, העיר לו כי "לא יפה לירוק", וכתוצאה מכך התפתח ויכוח בין השניים. חברו של לופז ניסה להניא אותו מלתקוף, אולם האחרון לא שעה לבקשתו, ולאחר שהקשיש חנה עם מכוניתו הכה הצעיר את קריספין בעוצמה עם מרפקו, סגר את הדלת על רגלו ונמלט מהמקום.

כתוצאה מכך קריספין דימם בסנטרו, נשברו ארבע משיניו ושפתו התנפחה. כתב האישום מייחס ללופז עבירות של תקיפת זקן (חבלה חמורה) ותקיפת סתם. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים.

לקריאה נוספת:
סערת העוקץ של עשרות הנערים: משרד הכלכלה יבחן הטענות להלנת שכר
"אגף הולילנד": שישה ממורשעי הפרשה ישוכנו באזור מיוחד בכלא מעשיהו
בן 28 ניסה להבריח סמים - ומת כשבבטנו 60 שקיות קוקאין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הוא אמר לי: 'עכשיו נראה אותך הולך למשטרה'". קריספין בדירתו/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשיחה עם וואלה! NEWS שחזר השבוע קריספין את התקיפה. "איך שאמרתי את זה (על היריקה) הוא בא לאוטו שלי וירק לי על כל הפנים. חשבתי שהוא הולך משם, אבל אז הוא בא ונתן לי מרפק לפנים ושבר לי את השיניים".

"הוא ירק עליי בצורה הכי מגעילה שיש כי אמרתי לו 'למה אתה יורק על הרצפה'", סיפר קריספין. "אם מחבל היה דוקר אותי, הייתי מבין. אבל כשזה יהודי, זה פשוט מגעיל. אין כבוד לאדם מבוגר. הוא פשוט תקף אותי, שבר לי את השיניים והתעלפתי לכמה דקות. אחרי זה הוא אמר לי, 'עכשיו נראה אותך הולך למשטרה'".

כשבועיים לאחר התקיפה נעצר לופז בהסתמך על צילומי מצלמות האבטחה במקום. קריספין הגיב למעצר בשמחה והוסיף: "איזה מן דבר זה, שצעיר גבוה כזה תוקף אדם מבוגר? אני לא עשיתי לו כלום. אני פנסיונר, הילדים שלי בארצות הברית, והוא פשוט בלי שום כבוד תקף אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully