וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אוטובוס נוסע נגד כיוון התנועה ברמלה ומסכן את חיי הנהגים

1.2.2016 / 15:27

דורון, נהג הסעות מרמלה, תיעד את הרגעים המפחידים שבהם עמד לבצע עקיפה - ומולו הגיח אוטובוס במהירות גבוהה ובעקבותיו גם מכונית פרטית. "הנוסעים שהיו איתי נכנסו להלם ולא הצליחו לתפקד במהלך היום. המשטרה צריכה לנסות לאתר את הנהג"

צילום: באדיבות אור ירוק, עריכה: שניר דבוש

דורון, נהג הסעות מרמלה, יצא לפני שבועיים לנסיעה עם תשעה בני אדם בכלי הרכב שלו. כשתכנן לצאת לעקיפה, הגיח מולו במהירות אוטובוס ומכונית פרטית מיד אחריו. דורון תיעד את המקרה וסיפר לוואלה! NEWS על התחושות ברגעים שבהם הבין כי עליו לפעול במהירות על מנת להציל את עצמו ואת הנוסעים. "הגעתי לכיוון 'צומת הקרח' ברמלה. פניתי ימינה על הגשר החדש, ובאתי לעקוף מערבל בטון. הסתכלתי במראה השמאלית, אותתי והתחלתי להשתלב בנתיב השמאלי, ובתוך כמה רגעים מגיע מול אוטובוס שנוסע נגד כיוון התנועה ואחריו עוד אוטו".

לדבריו, "ממש רעדו לי הרגליים באותו רגע. יומיים אחרי זה לא הרגשתי את הרגליים שלי מתפקדות. זה סוג של הלם, ראיתי את הסוף". הוא הוסיף כי מי שהיה עמו ברכב נבהל גם הוא. "זה היה פשוט מפחיד, היו לי עוד נוסעים, הם גם נכנסו להלם ולא הצליחו לתפקד במהלך היום. איך נהג אוטובוס, שאמור להיות הכי מקצועי שיש, מגיע למצב כזה של 90 קמ"ש מולי? הוא היה גומר עלינו. גם היה אחריו עוד רכב פרטי. אם הייתה התנגשות, זה היה נגמר גרוע". לבסוף, קרא לרשויות למצוא את הנהג. "המשטרה צריכה לנסות לאתר את החברה של האוטובוס עם פרסום הסרטון, זה קרה בשעה 06:10 בבוקר. זאת הייתה שעה מאוד חשוכה, היה קשה לזהות את האוטובוס ואת מספר הרכב, אבל שתנסה לעשות מאמצים".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
"כשלוחצים ככה, יהיה גרוע יותר": כעס ברמאללה על הסגר של צה"ל
מנדלבליט נכנס לתפקיד היועמ"ש: "מודה לקב"ה ולשליחיו בממשלה"
"תמונות ילדות": השדרה המיתולוגית נכנעה למזיקים - ועצי הדקל נכרתים

תיעוד: אוטובוס ומכונית פרטית נוסעים ב-80 קמ"ש נגד כיוון התנועה. מערכת וואלה! NEWS
"זו הייתה שעה חשוכה, היה קשה לזהות את האוטובוס ואת מספר הרכב". צילום מתוך הסרטון/מערכת וואלה! NEWS

מעמותת "אור ירוק" נמסר: "במזל גדול המקרה לא הסתיים בתאונה קשה. בכבישים רבים בארץ השילוט והתשתית לא ברורים ומבלבלים את הנהג. ישנם פתרונות תשתיתיים רבים שמונעים מהנהג לסכן את עצמו ואת שאר משתמשי הדרך גם כשהוא לא שם לב וטועה, פתרונות שלא מאפשרים נסיעה נגד כיוון התנועה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully