וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שלא קודם לדרגת ניצב - קצין החקירות המבטיח פרש מהמשטרה

תת-ניצב אבי נוימן, ראש מחלקת ההדרכה במשטרה, הודיע בימים האחרונים על פרישתו המפתיעה מהארגון לאחר שאלשיך דילג גם עליו בסבב הקידומים. בין היתר, אחראי נוימן לפענוח פרשת רוז פיזם ולחקירות נגד זאב רוזנשטיין

תת-ניצב אבי נוימן. יוסי אלוני, מעריב
תת-ניצב אבי נוימן/מעריב, יוסי אלוני

לאחר שפענח פרשות מורכבות רבות בשנותיו האחרונות במשטרה, הודיע בימים האחרונים תת-ניצב אבי נוימן על פרישתו מהמשטרה לאחר שהמפכ"ל רב-ניצב רוני אלשיך החליט שלא לקדמו לדרגת ניצב. נוימן, ראש מחלקת ההדרכה במשטרה, אחראי בין היתר למציאת גופתה של הילדה רוז פיזם ופענוח הפשע, שתי חקירות נגד העבריין זאב רוזנשטיין, רצח השופט עדי אזר ורצח ששת בני משפחת אושרנקו ב-2009. כמו כן, הוא ניהל שורה של חקירות מתמשכות ובהן פרשת נמל אשדוד ואלון חסן וראש עיריית קריית מלאכי לשעבר מוטי מלכה שהורשע בעבירות מין.

נוימן החל את שירותו ביחידה המרכזית של משטרת מחוז תל אביב. בתוך זמן קצר הוא בלט, כאשר הוא ושני חבריו ליחידה - תת ניצב אפרים ברכה וניצב רוני ריטמן - נחשבו במשך שנים לשלישיית הקצינים שישבו יום אחד סביב שולחן סגל הפיקוד הכללי של המשטרה. החודשים האחרונים היו לא פשוטים עבור נוימן ממגוון סיבות, ובהן התאבדותו של חברו הטוב ברכה. הוא זה שקיבל את שיחת הטלפון מרעייתו של חברו בנוגע להיעלמותו, וניהל את מבצע החיפושים אחריו.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
ליצמן על הדוח: "נשקיע מה שצריך, לא יכול להיות שחיפה תהיה מזוהמת"
הדרך לבית הלבן נפתחת רשמית: הבחירות באיווה – הערב
"תמונות ילדות": השדרה המיתולוגית נכנעה למזיקים - ועצי הדקל נכרתים

רוני אלשיך מפכ"ל המשטרה היום – מסיבת עיתונאים בנוגע לפיגוע בדיזינגוף. תצפית TPS
דילג על שוטרים ותיקים בסבב הקידומים. אלשיך/תצפית TPS

מפכ"ל המשטרה הקודם יוחנן דנינו עצר את קידומו של נוימן כששלח אותו בתחילה לקורס ביטחון לאומי ולאחר מכן לקצין הדרכה של המשטרה – תפקיד שולי. גורמים במשטרה מספרים כי הפרישה של נוימן מצטרפת לגל פרישות של תתי-ניצבים לאחר שאלשיך בחר לדלג על דור קצינים ותיקים בקידומים, ובהם סגן מפקד מחוז תל אביב תנ"צ יורם אוחיון, שעוזב לתפקיד בכיר במערך הכיבוי, ותנ"צ ג'מאל חכרוש, שלא קודם לתפקיד ניצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully