וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: אישה בת 39 נמצאה ללא רוח חיים בצפון

1.2.2016 / 0:40

האישה, רווקה תושבת היישוב ראמה שסמוך לכרמיאל, נמצאה בביתה כשעל גופה סימני אלימות. המשטרה פתחה בחקירה, אך עדיין אין חשודים במעשה

ניידת משטרה בלילה, אחרי הפיגוע בדיזנגוף ב-1 בנובמבר 2016. מגד גוזני
המשטרה פתחה בחקירה, אולם עדין אין חשודים/מגד גוזני

גופתה של אישה בת 39 נמצאה אמש (ראשון) בביתה שביישוב ראמה הסמוך לכרמיאל. על גופתה של האישה, רווקה ככל הידוע לשוטרים, נמצאו סימני אלימות והמשטרה פתחה בחקירה בחשד לרצח, אולם אין עדיין חשודים במעשה.

לפני שבועיים נרצחה אילנה כהן, בת 50 מחולון, ככל הנראה בידי הגרוש שלה יהודה כהן ששם קץ לחייו כמה ימים לאחר מכן בפארק הלאומי באשקלון. מחקירת האירוע עלה כי בעלה לשעבר, יהודה, קבע עמה פגישה בדירה, שבה היא מתגוררת עם שלושת ילדיהם מאז התגרשו, על מנת להגיע להסכמות בנוגע לחלוקת הרכוש ביניהם. במהלך הפגישה הוא ככל הנראה דקר אותה למוות באמצעות סכין.

המשטרה חושדת כי מיד לאחר שדקר את אילנה, נמלט רגלית מהמקום. במהלך היומיים האחרונים סרקו כוחות רבים את הדיונות שבין חולון לראשון לציון, הנמצאות לא רחוק מזירת הרצח ברחוב בן גוריון. על פי השכנים, בני הזוג לשעבר החלו בהליכי גירושין בשנה האחרונה. לטענתם, האישה גרה עם משפחתה בבניין יותר מ-20 שנה. במשטרה לא התקבלו עד כה תלונות על אלימות מצד בן זוגה של כהן.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
נתניהו על איום המנהרות: "אם נותקף נפעל בעוצמה רבה מב'צוק איתן'"
דחיפות, משטרה וקריאות "הרצוג, תתפטר" בכינוס מפלגת העבודה
ישראלים תועדו מתפרעים בתאילנד: "חלק קטן שהורס לנו את התדמית"

(עדכון ראשון: 23:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully