וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלים תועדו מתפרעים בתאילנד: "חלק קטן שהורס לנו את התדמית"

דב גיל-הר

1.2.2016 / 0:28

מנהל יחידת החילוץ בקוסמוי שנחלץ לעזרתם של הישראלים אמר בריאיון לאולפן וואלה! NEWS כי "לא כל הישראלים מכוערים". לדבריו, הישראלים טענו כי היו שיכורים ולא זכרו דבר. המלון קנס וגירש אותם

עריכה: ניר חן

נתי חדד, מנהל יחידת החילוץ בקוסמוי שבתאילנד, התייחס אתמול (ראשון) בריאיון אולפן וואלה! NEWS לישראלים שתועדו משחיתים מלון בעיר וגורשו ממנו, בתקרית שהתווספה לשורת מקרי "הישראלי המכוער" בחו"ל. חדד ביקש לציין כי "לא כל הישראלים מכוערים". לדבריו, מדובר בחלק "מוזר וקטן שהרסו לנו את התדמית".

"הקבוצה יצרה איתי קשר לפני יומיים בפייסבוק וביקשו שאעזור להם עם המשטרה". חברי הקבוצה טענו בפניו כי המלון מאשים אותם בשבירת רכוש, טענה שהם הכחישו. אך סרטון הווידאו הוכיח ההיפך. חדד סיפר כי הישראלים אמרו לו שהיו שיכורים ולא זוכרים דבר. "ביקשתי מהמלון שלא יגישו תלונה במשטרה והם כיבדו את זה. הם רק נתנו להם קנס, לקחו צילום של הדרכון וגירשו אותם".

חדד הוסיף כי כמה שעות לאחר מכן קבוצה נוספת של ישראלים, שישה במספר, נכנסו לבריכה בשעת לילה מאוחרת, אף שחתמו על מסמכים בעברית שהורו להם לא להיכנס. "לא עניין אותם ההוראות וזה שיש כימיקלים ורובוט. המלון ראה אותם והעיף אותם מהמלון. לפני כמה שנים התחשמל בחור ישראלי ולכן הם לא מרשים להיכנס לבריכה".

תאילנד - צעירים ישראליים מתפרעים בבית מלון בקוסמוי- שיחת שקייפ עם נתי חדד, מנהל יחידת חילוץ והצלה קוסמוי. מערכת וואלה!
ההתפרעות שתועדה/מערכת וואלה!

מנהל יחידת החילוץ בקוסמוי שבתאילנד ציין כי האינטרס שלו הוא למנוע מישראלים להיכנס לכלא. "אעשה הכול כדי להוציא אותו משם. אם הוא שיכור אני מבין אותו, הוא התפרע אבל אנסה להציל אותו".

לדבריו, "הייתי בבית המלון ודיברתי עם המנהל. הוא אוהב את הישראלים ויש הרבה ישראלים שמבקרים שם. לא צריך להעניש בן אדם אחרי טעות אחת. הוצאתי מלא ישראלים והצלתי אותם מהסתבכויות".

חדד סבור כי הצעירים לא יודעים את המנטליות של תאילנד ולא מכירים את החוקים במדינה. "הם רוצים חופש, ולכן צריך לעזור ולהתחשב בהם. אבל זה עדיין לא בסדר. אני נמצא פה שבע שנים ואין את זה כל יום".

(עדכון ראשון: 22:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully