וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ברצח גרושתו בחולון שם קץ לחייו בפארק אשקלון

גופתו של יהודה כהן, שנחשד ברצח גרושתו אילנה ביום ראשון, אותרה בפארק הלאומי בעיר. על פי החשד, כהן דקר למוות את אשתו בדירה במהלך פגישה על חלוקת הרכוש ביניהם, ונמלט רגלית מהמקום

עריכה: מתן חדד

יהודה כהן שנחשד ברצח גרושתו בחולון (רביעי) שם קץ לחייו בפארק הלאומי באשקלון. כהן, תושב חולון כבן 66, נחשד ברצח אשתו לשעבר אילנה כהן ביום ראשון בעיר, והמשטרה ערכה חיפושים נרחבים אחריו מאז.

כוחות משטרה הגיעו לפארק באשקלון והחלו בחקירת נסיבות המוות. אתמול פרסמה המשטרה את פרטיו ותמונתו של כהן בניסיון לאתר אותו. החיפושים אחר כהן התנהלו מאז מציאת גופת גרושתו שלשום בדירתם המשותפת.

אילנה, תושבת חולון בת 50, נמצאה ביום ראשון בדירתה בעיר ללא רוח חיים. מחקירת האירוע עולה כי בעלה לשעבר, יהודה, קבע עמה פגישה בדירה, שבה היא מתגוררת עם שלושת ילדיהם מאז התגרשו, על מנת להגיע להסכמות בנוגע לחלוקת הרכוש ביניהם. במהלך הפגישה הוא חשוד שדקר אותה למוות באמצעות סכין.

עוד בוואלה! NEWS:
אחרי 18 שנה: המשטרה איתרה בברלין חשוד ברצח צעיר במסיבה בחיפה
אחרי שני פעילי השמאל: נעצר חשוד פלסטיני בעקבות התחקיר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אילנה כהן, הקורבן/מערכת וואלה!, צילום מסך

המשטרה חושדת כי מיד לאחר שדקר את אשתו, נמלט בעלה לשעבר של כהן רגלית מהמקום. במהלך היומיים האחרונים סרקו כוחות רבים את הדיונות שבין חולון לראשון לציון, הנמצאות לא רחוק מזירת הרצח ברחוב בן גוריון.

על פי השכנים, בני הזוג לשעבר החלו בהליכי גירושין בשנה האחרונה. לטענתם, האישה גרה עם משפחתה בבניין יותר מ-20 שנה. במשטרה לא התקבלו עד כה תלונות על אלימות מצד בן זוגה של כהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully