וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 18 שנה: המשטרה איתרה בברלין חשוד ברצח צעיר במסיבה בחיפה

20.1.2016 / 7:50

אדוארד רוטברג נרצח בדקירות במהלך מסיבה ברחוב בחיפה ב-1998. במשטרה חושדים כי הרוצח נמלט מישראל כמה שעות לאחר המעשה. החשוד ברצח, תושב חיפה לשעבר בן 43, נעצר בברלין והובא אתמול לארץ. המשטרה תבקש להאריך את מעצרו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המשטרה תבקש להאריך את מעצר החשוד. רוטברג, המנוח/מערכת וואלה!, צילום מסך

משטרת מחוז חוף הצליחה לאתר בברלין אדם החשוד ברצח צעיר בן 25 בחיפה לפני 18 שנה. אתמול (שלישי) נחתו חוקרי היחידה המרכזית עם החשוד בארץ והוא הועבר להמשך חקירתו. הבוקר יבקשו השוטרים להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בחיפה.

המקרה אירע ב-7 במרץ 1998, אז נרצח בדקירות אדוארד רוטברג במהלך מסיבה ברחוב נורדאו בעיר. במהלך השנים פעלה המשטרה לאתר את החשוד, תושב חיפה לשעבר בן 43, נשוי ואב לילד, שנמלט מהארץ כמה שעות לאחר האירוע. לפני כשנתיים הוא זוהה על ידי אדם שהעביר את המידע למשטרת ישראל. בעקבות כך החלו מעקבים אחרי החשוד עד שהתבסס החשד כי מדובר ברוצח הנמלט. פעולות החקירה שביצעה בשנתיים האחרונות הובילו למעצרו על ידי הרשויות בגרמניה לפני כארבעה חודשים. החשוד השתקע מאז הרצח בבירת המדינה בזהות בדויה.

ממשטרת מחוז חוף נמסר כי הליך ההסגרה התאפשר הודות למאמצים עקביים ונחושים של גורמי משטרת ישראל, לרבות נציגיה בחו"ל והמחלקה הבינלאומית בפרקליטות המדינה בשיתוף פעולה עם גופי האכיפה בגרמניה. בשבוע שעבר יצאו חוקרי ימ"ר חוף לברלין כדי להביא את החשוד לארץ לצורך חקירתו. החשוד מיוצג על ידי עורך הדין בוריס שרמן מהסנגוריה הציבורית.

עוד בוואלה! NEWS:
נתניהו מחריף את הטון נגד בנט: לא מבין את ההבדל בין שר לטוקבקיסט
הגופה שגולגלה בשטיח, הרימונים לעבר המועדון: זהו היעד לחיסול בת"א

הליך הסגרה בגרמניה – חשוד בפרשת רצח  מ1998. חטיבת דובר המשטרה
החשוד בידי המשטרה הגרמנית/חטיבת דובר המשטרה

"ההסגרה הנוכחית מצטרפת לשורת ההישגים של המשטרה במאבקה בפשיעה החמורה והמאורגנת ומהווה עוד ראיה לזרועה הארוכה של משטרת ישראל, אשר פועלת בנחישות ללא מגבלות המקום והזמן, לחשיפת עבירות ועבריינים ולהבאתם לדין", נמסר מהמשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully