וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אנס את אחותו מגיל חמש - וגרם לה לבלוע תרופות "כדי שתמות"

31.1.2016 / 10:10

תושב המרכז, בן 29, מואשם בשורה של עבירות מין באחותו, בהן מעשה סדום, עוד בהיותה בבית ספר יסודי. באחד המקרים היא נזקקה לטיפול רפואי. הוא דרש ממנה לבלוע תרופות כדי לטשטש עדויות וביקש שתגיד שאדם אחר פגע בה

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
המתלוננת הזהירה את הנאשם כי המשטרה בעקבותיו/ראובן קסטרו

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה הבוקר (ראשון) כתב אישום לבית המשפט המחוזי בעיר נגד תושב מרכז הארץ, בן 29, בגין שורה של עבירות מין באחותו – חלקן עוד בהיותה בת חמש. בין היתר הוא נאשם במעשה סדום בבת משפחה שטרם מלאו לה 14, אונס בתוך המשפחה, מעשה סדום בתוך המשפחה, מעשה סדום במצב המונע התנגדות, מעשה פזיזות בתרופה, הדחה בחקירה ושיבוש מהלכי משפט.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד רוזי כבאז, הנאשם ביצע מסכת מתמשכת של עבירות מין במתלוננת - אחותו הצעירה - תוך ניצול סמכותו ומרותו כלפיה, ותלותה הנפשית בו. הנאשם, נכתב, ביצע במתלוננת מעשי סדום ואינוס באופן חוזר ונשנה, מאז היותה של המתלוננת בבית ספר יסודי, עוד בטרם מלאו לה שש שנים, ועד לאחרונה. בין היתר מיוחסים לנאשם שני אירועים שבהם ביצע מעשה סדום במתלוננת באמצעות מקל או חפץ דומה. לאחר האירוע האחרון היא אף נזקקה לטיפול רפואי והובהלה לבית חולים.

בחודש שעבר דווח על ידי מגן דוד אדום למשטרה על חשד לביצוע עבירת מין במתלוננת, שיצרה קשר עם הנאשם ומסרה לו כי בכוונת המשטרה לחקור את המקרה והוא עלול להיעצר. בעקבות כך, הנאשם נפגש עם המתלוננת ואמר לה שתגיד שהפגיעה הקודמת אירעה על ידי בחורים בשכונה, ובפעם הנוכחית פגע בה אדם אותו היא מכירה.

לאחר מכן, נכנס הנאשם עם המתלוננת לביתה ודרש ממנה לבלוע תרופות שונות שהיו שם, באומרו לה שאם היא תמות או תהיה בבית משוגעים – אין עדות ואי אפשר יהיה ל"שים בכלא". המתלוננת בלעה את התרופות כפי שנדרשה על ידי הנאשם.

לקריאה נוספת:
כתב אישום: בן 38 ביצע מעשי סדום בנער בן 13
חשד: גבר מבני ברק כלא ואנס את אחותו במשך יותר משנה – בסיוע האב
אחרי שלושה חודשים: נסגר תיק החקירה בפרשת "אלנבי 40"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully