וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: גבר מבני ברק כלא ואנס את אחותו במשך יותר משנה – בסיוע האב

18.1.2016 / 19:00

בן 29 חשוד כי ביצע מעשי סדום באחותו בת ה-20 לקול זעקותיה ועל אף שהתחננה שיפסיק, בזמן שאביה היה בחדר הסמוך, נמנע מלהתערב ואף איים עליה. לטענתם, המתלוננת מעלילה נגדם. מעצרם הוארך בשבעה ושלושה ימים, בהתאמה

אילוסטרציית עצור. ShutterStock
"התעללות בצורה שקשה לדמיין". השניים נעצרו בתום חקירה סמויה/ShutterStock

גבר בן 29 מבני ברק נעצר אתמול (ראשון) בחשד שנהג לכלוא את אחותו בת ה-20, להתעלל בה ולאנוס אותה במשך יותר משנה. אביו חשוד כי אפשר לו לבצע את זממו ואף איים על בתו. השניים מכחישים את המיוחס להם וטוענים כי מדובר בעלילה נגדם.

על פי החשד, האח נהג לכלוא את אחותו בין השנים 2015-2014 ולבצע בה מעשי סדום לקול זעקותיה ועל אף שהתחננה בפניו שיפסיק. זאת, טוענים במשטרה, בזמן שאביה היה בחדר הסמוך ונמנע מלסייע לה. השניים נעצרו בתום חקירה סמויה של צוות חקירה מיוחד במרחב דן, שהחלה בעקבות תלונה שהוגשה במשטרה.

השניים הובאו הבוקר לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בתל אביב. נציג המשטרה, רב-סמל מתקדם ארז אקנין, ביקש להאריך את מעצרם בשמונה ימים, אולם השופט ירון גת קבע שבעה ימים לאח ושלושה ימים לאבא. "מדובר בתיק מזעזע מבחינת עבירות מין שביצע החשוד הראשון באחותו בצורות הכי קשות שניתן לדמיין או לתאר. בחומר החקירה יש ראיות רבות הקושרות את החשוד למעשים", אמר אקנין. גורם במשטרת תל אביב הוסיף: "אפילו החוקים הוותיקים והמנוסים ביותר התקשו לנוכח העולה מעדות הצעירה. היא עברה התעללה שלא ניתן לדמיין".

לקריאה נוספת:
חשד: חברות המארגנות משלחות לפולין הפעילו קרטל למניעת תחרות
תינוק במשקל חריג של 6 ק"ג נולד בבני ברק: "מוכן לכיתה א'"
הרצח בחולון: הגרוש של תושבת העיר חשוד שדקר אותה למוות ונמלט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully