וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום: בן 38 ביצע מעשי סדום בנער בן 13

26.1.2016 / 15:19

יעקב אינדיק, תושב בני ברק, עבר להתגורר לפני כמה חודשים יחד עם חברו ובת זוגו בדירתה בתל אביב. לפי כתב האישום, כמה שבועות לאחר מכן הוא ביצע שורה של עבירות מין בקטין, בנה של האישה שאצלה התארח

אילוסטרציית עצור. ShutterStock
הפרקליטות ביקשה לעצור את הגבר עד תום ההליכים המשפטיים/ShutterStock

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (שלישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד יעקב אינדיק, בן 38 מבני ברק, בגין עבירות מין בנער בן 13. מיוחסות לו עבירות של שני מעשי סדום, גרימת מעשה סדום, שני ניסיונות למעשי סדום ומעשה מגונה.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד שירי פרל, הקטין מתגורר עם משפחתו בדירה בתל אביב. לאמו של הקטין יש בן זוג, חברו של הנאשם. במהלך ספטמבר 2015 או בסמוך לכך עברו בן הזוג והנאשם להתגורר בדירת משפחתו של הנער. חודש לאחר מכן, בשעת לילה, נכנס הנאשם לחדרו של הנער בדירה, סגר את הדלת, פשט את בגדיו וביצע בקטין מעשה מגונה, מעשה סדום וניסיון למעשה סדום.

כמה לילות לאחר מכן, נכנס הנאשם לחדרו של הנער בזמן שצפה בטלוויזיה. הנאשם התיישב על מיטתו של הקטין, התפשט וביצע בקטין מעשה סדום וניסיון למעשה סדום. כעבור זמן קצר הדף הקטין את הנאשם ממנו. הנאשם התלבש וכעבור דקות ספורות יצא מן החדר.

בנוסף לכך, במועד שאינו ידוע במדויק, לפני נובמבר האחרון ובסמוך לאירוע הראשון, נכנס אינדיק לחדרו של הקטין ופשט את בגדיו. בתגובה, נטל האחרון את בגדי אינדיק וקרא לאמו לעזרה. הפרקליטות ביקשה לעצור את אינדיק עד תום ההליכים המשפטיים.

לקריאה נוספת:
חשד: כנופיה התנפלה על לקוחות ערומים של שירותי זנות – ושדדה אותם
הסערה נמשכת גם היום: אתר החרמון נפתח למבקרים
מי זייף את חתימת ראש הממשלה על מסמך רשמי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully