וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: כנופיה התנפלה על לקוחות ערומים של שירותי זנות – ושדדה אותם

26.1.2016 / 14:10

חמישה תושבי הפזורה הבדואית נעצרו לאחר שעל פי החשד היו נוהגים להגיע לרחבת עפר בדרום תל אביב, שם היו "שולפים" ממכוניות גברים בעת שקיימו יחסי מין עם יצאניות, מכים אותם וגונבים מהם. "מעריכים שיש עוד קורבנות שמעדיפים לא להתלונן"

מטה משטרת מחוז תל אביב. יותם רונן
הכו ושדדו לקוחות של שירותי ליווי. מטה מחוז תל אביב/יותם רונן

משטרת תל אביב לכדה כנופיית שנהגה על פי החשד להכות ולשדוד לקוחות של שירותי זנות. לטענת המשטרה, החמישה נהגו להגיע לרחבת עפר ברחוב קיבוץ גלויות בדרום העיר, מקום שבו נוהגים להגיע בשעות הערב יצאניות עם לקוחותיהן, שם היו מוציאים אותם מכלי הרכב במהלך קיום יחסי מין, מכים אותם ושודדים אותם.

בכל המקרים הקורבנות הופתעו כשהם ערומים. על פי התלונות, מדובר במקרי אלימות קשים מאוד. באחד המקרים קורבן של הכנופיה אף אושפז בבית החולים איכילוב בשל הפציעות הקשות שנגרמו לו. "אנחנו סבורים שיש הרבה יותר קורבנות, אולם הם מעדיפים שלא להתלונן בשל העובדה שהם הותקפו ונשדדו כשבילו עם יצאניות", אמר גורם במשטרה.

החמישה נעצרו אמש לאחר תצפית של בלשי מרחב יפתח על רחבת העפר. בשלב מסוים הם הבחינו בשלושה חשודים, שנראו מנסים לשדוד יושבי רכב שהיה במקום. במקרה זה השוד לא התממש והחשודים ניסו להימלט כשהשוטרים בעקבותיהם. מכונית מילוט שהמתינה לחשודים אספה אותם בסמוך והללו נמלטו בנסיעה בנתיבי איילון, שם נעצרו על ידי צוותי משטרה. בסך הכול נעצרו חמישה תושבי הפזורה הבדואית בדרום – אישה, קטין ושלושה גברים בשנות ה-20 לחייהם.

החמישה יובאו היום לבית משפט השלום בתל אביב להארכת מעצרם. המשטרה מייחסת להם שמונה מעשי שוד. כמה מהקורבנות היו גם אזרחים שרכבו על אופניים חשמליים ונשדדו על פי החשד על ידי הכנופיה באלימות.

לקריאה נוספת:
תביעה אזרחית ראשונה בגין אלימות מהגרת מאריתריאה: "שיכאב להם בכיס"
ארדן הכריע: פקחים יוכלו לתת קנסות לרוכבי אופניים חשמליים
התיעוד שחשף: כך הפלילה המשטרה את ראש עיריית נצרת עילית

  • עוד באותו נושא:
  • שוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully