וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחבל הנמלט מפריז ומורה ליוגה: 45 הפושעים המבוקשים באירופה

האירופול פרסם את הרשימה באתר אינטרנט חדש שהשיק, והיא כוללת פרטי "חשודים בביצוע פשעים חמורים או פעולות טרור באירופה" שנמלטו מהרשויות במדינתם. הגולשים מוזמנים לספק מידע על החשודים תוך שמירה על אנונימיות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפושעים המבוקשים באירופה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המשטרה האירופית, האירופול, פרסמה השבוע אתר חדש ובו רשימה של 45 הפושעים המבוקשים ביותר ביבשת. האתר החדש כולל 45 תמונות של אנשים חשודים או מורשעים שנמלטו ממדינותיהם והוצאו נגדם צווי מעצר בינלאומיים. "באתר מופץ מידע על פושעים נגדם הוצא צו מעצר בינלאומי, המורשעים או חשודים בביצוע פשעים חמורים או פעולות טרור באירופה", נמסר בהודעת היורופול. "זוהי היוזמה הראשונה ברמה היבשתית שבמסגרתה מופצת רשימת מבוקשים".

פרסום הרשימה מגיע לאחר ביקורת רבה שנשמעה על התיאום בין הרשויות השונות באירופה לאחר מתקפת הטרור הקטלנית בפריז, שבה נהרגו 130 בני אדם. זאת, לאחר שכמה מהמחבלים הצליחו להיכנס לצרפת על אף שהיו מבוקשים במדינות אחרות. מהארגון נמסר כי כל המדינות המעורבות במיזם, 23 מתוך 28 חברות האיחוד, יבחרו מדי תקופה חשודים מרכזיים במדינתם, ולפי המידע החדש הרשימה תתעדכן.

כמו כן נמסר כי האתר נועד "להגביר את ביטחון האזרחים" ברחבי האיחוד האירופי, באמצעות האפשרות של הציבור "לסייע למשטרה לאתר את הנמלטים המבוקשים ביותר". ואכן, כל אדם יכול לשלוח באתר מידע שיש ברשותו על אחד הנמלטים, תוך שמירה עלך אנונימיות.

עוד כתבות מהעולם:
ראשי מאפיה איטלקית נתפסו בבונקר בהר - לצד כלי נשק וסיר פסטה
רגע לפני אייווה: 22 מיילים של קלינטון סווגו "סודיים ביותר"
שלטון הלינץ': כשהמקסיקנים מאבדים אמון במשטרה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אדם מסוכן ביותר". עבד א-סלאם/מערכת וואלה!, צילום מסך

בין החשודים נמצא המחבל הנמלט סלאח עבד א-סלאם, שלקח חלק במתקפת הטרור הקטלנית בפריז. "עבד א-סלאם אחראי על מתקפת הטרור שאירעה בפריז בנובמבר 2015", נכתב באתר. "מדובר באדם מסוכן ביותר וחמוש".

עבד א-סלאם חשוד כי סייע למחבלים ושכר מכונית שנמצאה בסמוך למועדון בטקלאן, שבו נורו למוות 89 בני אדם. כמו כן, המשטרה חושדת כי עבד א-סלאם עטה עליו חגורת נפץ, שנמצאה מאוחר יותר בפח אשפה בפרבר בדרום פריז. ישנן סברות רבות לגבי מקום הימצאו. בין היתר, נטען כי הוא הצטרף לכוחות הלוחמים מארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש) בסוריה. כמו כן יש הטוענים כי הוא נמצא במרוקו וכן כאלה המאמינים כי הוא עדיין נמצא בגבולות בלגיה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המורה ליוגה המבוקש בגין פדופיליה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברשימה יש אישה אחת, ססיליה קטונן בת 29 מפינלנד, המואשמת ב"הונאה בנסיבות מחמירות הנוגעת לסכום כסף משמעותי". אדם אחר הנמצא ברשימה הוא ארנסטו פאזאלרי, בן 45, המבוקש על ידי המשטרה באיטליה בשל היותו "דמות מפתח בארגון מאפיה הנמצא במלחמה עם ארגון אחר". פאזאלרי תואר כ"רוצח חסר רחמים" ומושאם ברצח של שלושה בני אדם.

כמו כן, מורה היוגה והמורה הרוחני גרגוריאן ביוולארו, בן 63, מבוקש ברומניה בגין ניצול ילדים והפצת חומרים פדופיליים בין 2002 ל-2004. "הוא שם את קורבנותיו במצב של עבדות", נכתב באתר. "הוא ניצל תלמידי יוגה קטינים למטרות מיניות".

בכמה מקרים מוצע פרס לאדם שיעניק מידע חיוני על אחד המבוקשים. עשרת אלפים אירו מוצעים לאדם שייתן מידע שיוביל למעצרו ולהסגרתו של היימה לופאי מקוסובו, אשר מבוקש באוסטריה בגין ניסיון רצח של שוטר ב-2009.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אישה אחת נמצאת ברשימה. קטונן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully