וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי מאפיה איטלקית נתפסו בבונקר בהר - לצד כלי נשק וסיר פסטה

30.1.2016 / 10:45

השניים, ראשי ארגון מאפיה שנמלטו מעונשי מאסר בגין רצח וסחיטה, אותרו במערה שנחצבה בצלע הר באזור כפרי בדרום המדינה. במחבוא המאובזר, שכלל חיבור לחשמל וטלוויזיה בלווין, נמצאו עגבניות וריקוטה לצד רובי קלצ'ניקוב

רויטרס

משטרת איטליה עצרה אתמול (שישי) שני ראשי כנופיות מאפיה שנמלטו והסתתרו בבונקר תת-קרקעי באחד מהאזורים הכפריים במחוז קלבירה שבדרום המדינה. שני העצורים, הנמנים עם העבריינים הנמלטים המסוכנים באיטליה, נמצאו ישנים בבונקר שנחצב בצלע הר. בבונקר נמצאו תריסר כלי נשק, בהם רובים מסוג קלצ'ניקוב, שנתלו באופן מסודר על הקיר. כמו כן, על הסיר היה תלוי סיר פסטה, ועל דלפק המטבחון נמצאו עגבניות, סלט וצלחת עם גבינת ריקוטה.

על פי המשטרה, מעצרם של גיספה קרי בן ה-37 וגיספה פררו בן ה-48 היה חלק ממבצע מורכב לאיתור רשת פשיעה שסייעה לשניים להימלט מעונשי מאסר בגין רצח, סחיטה וחברות בארגוני מאפיה. קרי נועד לרצות עונש מאסר של עשר שנים, ואילו פררו נידון ללא פחות מ-18 שנים בכלא.

עוד ידיעות מהעולם:
הגיעה לסוריה עם תינוקה: לראשונה הורשעה בריטית בהצטרפות לדאעש
התפשטות נגיף הזיקה: נשים במדינות שאוסרות הפלות חוששות להפוך לפושעות
שלטון הלינץ': כשהמקסיקנים מאבדים אמון במשטרה

שני ראשי ארגון מאפיה נמצאו בבונקר בדרום איטליה. 29 בינואר 2016. AP
שני העבריינים חברים ברשת הברחת קוקאין. הנשקים התלויים בסדר מופתי במחבוא/AP

על אף שהבונקר נחפר עמוק באדמה, מקום המסתור של השניים היה מרוהט לחלוטין וכלל חיבור לחשמל. כמו כן, במקום נמצאה תשתית לטלוויזיה בלוויין ואפילו מחשב - שחיברו את שני העבריינים הנמלטים לעולם החיצון. הכניסה למערה הוסתרה על ידי גפנים ושיחים, ששימשו להסוואת המחבוא המתוחכם.

פררו נחשב לאחד השורדים אחרון של כנופיית "נדרנגטה", הקיימת עשרות שנים וגרמה למותם של לפחות 20 בני אדם. בין קורבנותיו של פררו היו עבריין אחר שגופתו ניתנה למאכל חזירים, וכן ילד בן תשע שנורה בטעות בניסיון חיסול אחר. הרשויות תיארו את שני הפושעים כ"בוסים של כנופיות" באזור החוף שעסקו רבות בהברחות נשק וסמים ברחבי המדינה כולה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שני ראשי ארגון מאפיה נמצאו בבונקר בדרום איטליה. 29 בינואר 2016. AP
פררו בעת מעצרו, כשמאחוריו דלפק המטבח המאובזר/AP

חברים נוספים בכנופיית "נדרגנטה" נמצאו מתחבאים בבונקרים דומים ברחבי איטליה. ואולם, הפעם מדובר בבונקר שנחצב בהר באזור כפרי לחלוטין, ובפעמים אחרות היה מדובר במנהרות שנכרו מתוך מבנים. בכל המקרים מקומות המסתור כללו מטבחים, חדרי שינה ותשתיות מחייה. לרוב, מעדיפים ראשי ארגוני המאפיה להישאר קרובים לבסיסי הפעולה שלהם, שם הם יכולים לסמוך על תמיכה לוגיסטית ועל פחד האוכלוסייה המקומית מדיווח למשטרה.

חוקרים באיטליה מקווים שתפיסתם של שני העבריינים תשלח מסר לאנשי העיירה הסמוכה למקום המסתור, ריציקוני, שמועצת העיר שלה פוטרה לאחרונה בידי הממשל בגלל אישומים של סיוע לפשע המאורגן. כמו כן, הם מקווים שלכידתם של שני המאפיונרים תסלול את הדרך למציאת עבריינים נמלטים נוספים המשתייכים לרשת "נדרגנטה", שאחראית לרוב הברחת הקוקאין באיטליה.

שני ראשי ארגון מאפיה נמצאו בבונקר בדרום איטליה. 29 בינואר 2016. AP
הכניסה המוסווית למערת המחבוא/AP
שני ראשי ארגון מאפיה נמצאו בבונקר בדרום איטליה. 29 בינואר 2016. AP
קרי נעצר בידי שוטר סמוי, אתמול/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully