וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בפנים גלויות: "ג'ון הג'יהאדיסט" בתמונות נדירות לפני שחוסל

עד כה צולם "עורף הראשים" של ארגון דאעש בסרטונים המחרידים רעול פנים ורק עיניו נראות. בתמונות הוא נראה אוחז נשק לצד משוריינים, ככל הנראה בעיר הסורית א-רקה. בשבוע שעבר אישר דאעש כי הוא חוסל בתקיפת מל"ט בנובמבר האחרון

צילום מסך

("ג'ון הג'יהאדיסט" מוציא להורג את השבוי היפני קנג'י גוטו, פברואר 2015)

תמונות ראשונות בפנים גלויות של פעיל "המדינה האיסלאמית" (דאעש) מוחמד אמווזי הבריטי, הידוע בכינוי "ג'ון הג'יהאדיסט", פורסמו אתמול (שלישי) בכלי תקשורת בבריטניה. עד כה צולם "עורף הראשים" של דאעש בסרטוני הדמים רעול פנים ורק עיניו נראות.

לפני שבוע אישר דאעש כי "ג'ון הג'יהאדיסט" חוסל בתקיפת מל"ט (מטוס ללא טייס) בעיר א-רקה, "בירת דאעש" בסוריה. בפרסום בכתב העת של הארגון בשפה האנגלית, "דאביק", צוין כי אמווזי נהרג במקום, כשהמכונית שבה נסע הותקפה ב-13 בנובמבר האחרון.

בתמונות החדשות, שפרסמו פעילי הארגון לצד הספד, נראה אמווזי אוחז ברובה ועומד לצד משוריין. עדיין לא ברור היכן התמונות צולמו, אך הן הופצו בטוויטר על ידי לוחמים בא-רקה.

עוד בוואלה! NEW:
ההתבצרות באורגון: דובר המיליציה החמושה נהרג, המנהיג נעצר
"תרומה מסעודיה": נסגר תיק השחיתות נגד ראש ממשלת מלזיה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"פיתח במערב שנאה לכופרים". "ג'ון הג'יהאדיסט"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"לוחם הקודש שעלה לכותרות בכל העולם כ'ג'ון הג'יהאדיסט' הגיע במקור מחצי האי הערב, ובגיל צעיר האח המכובד עבר עם משפחתו ללונדון", נכתב בפתח הדברים על מוואזי במגזין, במדור "השהידים המשובחים" בכתב העת, "שם הוא פיתח שנאה לכופרים, שמנהגיהם היו רחוקים מהערכים המהוללים שהיה רגיל להם".

אמווזי, בן 27, נראה לראשונה, בפנים מוסתרות בסרטון וידיאו שבו ערף את ראשו של העיתונאי האמריקני ג'יימס פולי. הוא המשיך להופיע בסרטונים המחרידים, שבהם תועדו ההוצאות להורג של אלן הנינג, דיוויד היינס, סטיבן סוטלוף ופיטר קסיג. הפעם האחרונה שבה נראה בסרטון היה בהוצאתו להורג של העיתונאי היפני קנג'י גוטו בחודש ינואר לפני שנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully