וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד נדיר מהלחימה בסוריה: קרב בין הצבא לדאעש בדיר א-זור

שמעון סימן-טוב

25.1.2016 / 14:57

צבא אסד פרסם תיעוד של לחימה פנים מול פנים נגד לוחמי הארגון האיסלאמיסטי בצפון-מזרח המדינה. "לאחר הכישלון הצורב של דאעש בכיבוש שדה התעופה הצבאי, אנשי המשמר הרפובליקני ו'אריות המזרח' הדפו את המתקפה וחיסלו יותר מ-400 לוחמים"

עריכה: אביב אירגז

צבא סוריה פרסם אמש (ראשון) תיעוד של קרב בין חיילי הצבא ללוחמי ארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש) באזור דיר א-זור שבצפון-מזרח סוריה. בתיעוד מ-16 בינואר שפרסמה "קבוצת נאפז אסד אללה", גוף בצבא המשטר הסורי, ניתן לראות קרב פנים מול פנים בין הצדדים משני צדיה של סוללת עפר.

הלוחמים משני הצדדים נראים משליכים רימוני יד לעברה השני של הסוללה במהלך הלחימה, ובצד הצבא הסורי ניתן לראות את פיצוץ הרימונים במרחק מטרים ספורים מהחיילים, שממשיכים בתנועה. הצלם נמצא בנקודה גבוהה מעל לזירת הלחימה, ונשמע מעודד את החיילים לאחר השלכת כל רימון.

עוד בוואלה! NEWS:
בזכות סופת חול כבדה: דאעש ממשיך להתקדם בדיר א-זור
המתקפה של דאעש במזרח סוריה: "400 נחטפו, 300 הוצאו להורג"
דיווח בסוריה: דאעש הוציא להורג 250 איש במתקפה על מעוז אסד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הלחימה בדיר א-זור/מערכת וואלה!, צילום מסך
תיעוד: קרבות עזים בין לוחמי דאעש לכוחות אסד בדיר א-זור. מערכת וואלה! NEWS
כך זה נראה מהצד של דאעש/מערכת וואלה! NEWS

"לאחר הכישלון הצורב של ארגון דאעש בכיבוש שדה התעופה הצבאי של דיר א-זור, יותר מ-3,000 לוחמים חמושים בנשק כבד ניסו להיכנס לעיר מכיוון מערב", נכתב בהודעה שלוותה לפרסום התיעוד משדה הקרב. "אנשי המשמר הרפובליקני ו'אריות המזרח' הדפו את המתקפה, חיסלו יותר מ-400 לוחמים ופצעו 637 נוספים, והשמידו כמות גדולה של תחמושת ושל טנקים". אולם המשטר נוטה לרוב להפריז בתיאור האבדות שגרם ליריביו.

דיר א-זור הפכה בשבועות האחרונים לזירה חמה במיוחד בלחימה בין כוחות הממשל ללוחמי הארגון האיסלאמיסטי, בצל מלחמת האזרחים העקובה מדם שנמשכת כבר כחמש שנים וגבתה את חייהם של כ-250 אלף בני אדם. במהלך השבוע האחרון, דווח כי לוחמי דאעש הצליחו לכבוש חלקים מהעיר, אולם כוחות המשטר הצליחו לשמור על כמה כיסי שליטה באזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully