וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצר מסתורי בהודו: זוג איראני נתפס עם דרכונים ישראליים מזויפים

על פי כלי תקשורת במדינה, השניים נעצרו בשדה התעופה במזרח המדינה לפני שעלו על טיסה ללונדון. הם החזיקו גם בדרכונים איראניים אמיתיים. מהמשטרה נמסר כי כיווני חקירה שונים נבדקים נגדם, אך לא דווחו פרטים נוספים

נוסעים ממתינים בשדה תעופה בהודו. AP
הדרכונים עוררו את חשדם של אנשי רשות ההגירה וזוהו כמזויפים. נוסעים בשדה תעופה בהודו/AP

זוג אזרחים איראנים נעצרו בעיר צ'נאי שבמזרח הודו ביום חמישי האחרון לאחר שנתפסו ברשותם דרכונים ישראליים מזויפים, רגע לפני שעלו על טיסה של חברת התעופה "בריטיש איירווייז" ללונדון שבבריטניה – כך דווח היום (ראשון) בכלי תקשורת שונים בהודו. על פי הדיווחים, השניים, בני 35 ו-25, הגיעו בטיסת פנים מהעיר גואה והדרכונים זוהו כמזויפים בידי אנשי רשויות ההגירה והאוכלוסין הפועלים בשדה.

על פי כוחות הביטחון של שדה התעופה, לשניים היו גם דרכונים איראניים אמיתיים בנוסף לאלו המזויפים. הואיל והדרכונים הישראליים עוררו את חשדם של הבודקים, השניים עוכבו בשדה למשך זמן רב, וסוכנויות המודיעין של הודו הגיעו למקום להרחבת הבדיקה. בשל עיכובם ולבסוף גם מעצרם, הזוג לא עלה על טיסתו ללונדון.

עוד ידיעות מהעולם:
נמצא עוד שריד מהמטוס המלזי? גוף מתכת מסתורי אותר בחופי תאילנד
הנחיה לנשים באל סלבדור: אל תיכנסו להיריון עד שנת 2018
טראמפ: "אני יכול לירות במישהו - ועדיין לא אאבד בוחרים"

דרכון ישראלי. ShutterStock
הדרכונים זויפו ככל הנראה בגואה. דרכון ישראלי/ShutterStock

מחקירתם של השניים עולה כי האישה התגוררה בעיר פ?ו?נ?ה שבדינת מהרשטרה בהודו, ואילו הגבר עבד בגואה. השניים הנפיקו את הדרכונים הישראליים המזויפים מאחר שהאמינו כי הם יקלו עליהם להיכנס לארצות הברית. עוד עלה מהחקירה כי הדרכונים זויפו בגואה. כעת, ממשיכים במשטרה ובגופי המודיעין ההודיים לחקור את הזוג באופן מפורט. מהמשטרה נמסר כי כיווני חקירה שונים נבדקים נגדם, אך לא דווחו פרטים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully