וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפיליפינים לישראל: נחשפה רשת שהפיצה "קוקאין אסייתי"

21.1.2016 / 21:58

במשטרה ובמכס זיהו לאחרונה ניסיונות רבים להבריח לארץ את הסם הפופולרי באסיה. ארבעה אזרחי הפיליפינים נעצרו בחשד שהפעילו את הרשת. מעצרם של שלושה מהם הוארך

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
"כנראה עצרנו יותר מאשר סוחרים קטנים"/ראובן קסטרו

היחידה המרכזית (ימ"ר) של מחז מרכז ומשטרת תל אביב חשפו בימים האחרונים רשת שהפיצה בישראל סם ששמו "שאבו", המכונה "הקוקאין האסייתי". הסם פופולרי במדינות אסיה, ולאחרונה זיהו במשטרה ובמכס יותר ויותר ניסיונות להבריח אותו לארץ באמצעות בלדרים שמגיעים מהפיליפינים למטרות עבודה ובאמצעות משלוחי דואר.

השבוע עצרו חוקרי משטרת שרת במרחב יפתח שלושה חשודים, שני גברים ואישה בשנות ה-30 לחייהם, אזרחי הפיליפינים, בחשד שהם עומדים מאחורי הרשת שהפיצה את הסם בדרום תל אביב ובאזורים נוספים בארץ. לדברי גורמים במשטרת תל אביב, תכונותיו של הסם דומות מאוד לקוקאין והוא הופץ גם בקרב עובדים זרים מהפיליפינים וגם בקרב ישראלים. בנוסף, חשפה המשטרה שתי דירות בתל אביב וכלי רכב ששימשו את החשודים, ובהם נמצאו כמויות גדולות של הסם.

שופט בית משפט השלום בתל אביב ירון גת האריך הבוקר את מעצר החשודים בארבעה ימים. במהלך הדיון אמר חוקר המשטרה רב-סמל משה פויסטרו כי "כנראה עצרנו יותר מאשר סוחרים קטנים וכנראה מדובר ברשת". חשוד נוסף, גם הוא אזרח פיליפיני, נעצר השבוע על ידי בלשי ימ"ר מרכז ברמלה.

עוד בוואלה! NEWS:
אבו מאזן: "מגעים שהתקיימו לפגישה עם נתניהו הופסקו בגלל ישראל"
"הבתים נקנו כדת וכדין": עשרות מתנחלים נכנסו למבנים נטושים בחברון
הורי ילדה עיוורת יפוצו במיליונים: "בהיריון אמרו לנו שהיא בסדר"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully