וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך פקד מרצה מאוניברסיטת בר אילן מאה מתלמידי הרב מאזוז לליכוד

ד"ר שלמה קרעי הצליח בחודשים האחרונים לפקוד כאלף חברים חדשים למפלגה, בהם תלמידי הרב, שידוע דווקא כתומך של אלי ישי. "אין לזה הרבה משמעות. הישיבה לא תומכת במפלגה תמיכה מעשית"

ראש הממשלה בנימין נתניהו, ישיבת סיעת הליכוד, 13 ביולי 2015. יותם רונן
"הישיבה לא תומכת במפלגה תמיכה מעשית". נתניהו בישיבת סיעת הליכוד/יותם רונן

ד"ר שלמה קרעי, מרצה באוניברסיטת בר אילן, הצליח בחודשים האחרונים לפקוד לליכוד יותר ממאה מתלמידיו של הרב מאיר מאזוז, שאותו הוא רואה כרבו. מאזוז הוא ראש ישיבת "כיסא רחמים" בבני ברק ומנהיגה הרוחני של מפלגת יחד, שבראשה עמד אלי ישי. בסך הכול גייס קרעי כאלף חברים חדשים לליכוד, בהם תלמידיו של מאזוז.

לאחרונה, בהילולה השנתית של ישיבת "כיסא רחמים" שהתקיימה בגני התערוכה בתל אביב, קרעי אף הקים עמדת מתפקדים. במסגרת מאמציו קיבל לפני כחודש מכתב תמיכה ממאזוז, שבו נכתב כי הרב מכיר ומוקיר אותו, "וכדאי לעוזרו ולסעדו ולתומכו בכל מה שאפשר לטובת הכלל".

עוד בוואלה! NEWS:
נתניהו מחריף את הטון נגד בנט: לא מבין את ההבדל בין שר לטוקבקיסט
הגופה שגולגלה בשטיח, הרימונים לעבר המועדון: זהו היעד לחיסול בת"א
יעד החיסול צולם בעירום בחדר הטראומה; בית החולים: לפתוח בחקירה

אלי ישי ופטרונו הרב מאיר מאזוז. ראובן קסטרו
"לא תומך במפלגת יחד?". ישי והרב מאזוז/ראובן קסטרו

אחד מתלמידיו שאל אם משמעות הדבר היא כי "הרב מאזוז לא תומך במפלגת יחד". על כך השיב מאזוז שקרעי הינו "יהודי ירא שמיים שרץ לפריימריז בתנועת הליכוד. אולי הוא ישפיע על המפלגה להתקרב ליהדות כי הוא אדם מוכשר. נתתי לו מכתב אבל אין זה קשור לישיבה כלל". גורם בישיבה הוסיף: "אין לזה הרבה משמעות. הישיבה לא תומכת במפלגה תמיכה מעשית. בדיוק כמו שסילבן שלום או ירון מאזוז היו פונים לישיבה ואוספים מתפקדים לליכוד, כך גם הוא עושה. זה לא משהו חדש".

חרדים שמצטרפים לליכוד כבר מזמן הפכו לתופעה. מדובר באלפי צעירים שמצטרפים למפלגה ותומכים במועמדים שונים במהלך הבחירות המקדימות בה. עם זאת, מעורבותם בפריימריז במפלגה אינה מצביעה על כך שבבחירות הארציות הם יתמכו בה. לפני יותר מחמש שנים הוקם המטה החרדי בליכוד שבראשו עומד יעקב וידר, צעיר מבני ברק שטוען כי המטה פועל מתוך "מטרה לחזק את הזהות היהודית ואת המסורת בליכוד ובמדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully