וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 גברים מואשמים בגניבת 200 עזים בשווי מיליון שקל ממשק בדרום

19.1.2016 / 16:36

לפני כחודש התקבלה תלונה על גניבת העזים, מזן אלפיני הנדיר. בתום חקירה סמויה, שהפכה גלויה עם חיפוש שנערך בבתי החשודים, אותרו כ-60 עזים שהושבו לבעל המשק וחברי החולייה נעצרו. "חשוב לכל חקלאי לדעת שיש מי ששומר עליו"

צילום: חטיבת דובר המשטרה, עריכה: שניר דבוש

כתבי אישום הוגשו בשבוע שעבר לבית משפט השלום בבאר שבע נגד ארבעה גברים בשנות ה-30 וה-40 לחייהם בגין גניבה של 200 עזים מזן אלפיני הנדיר ממשק חקלאי במושב עידן שבערבה, גניבה ששוויה מוערך בכמיליון שקלים. במהלך החקירה נערכו חיפושים בבתיהם של הארבעה, תושבי כסייפה והפזורה, וכ-60 עזים גנובות אותרו והושבו לבעל המשק.

תחילתה של החקירה היא לפני כחודש, אז התקבלה תלונה במשטרת מחוז דרום על אודות הגניבה. החקירה הוטלה על היחידה המרכזית של מג"ב דרום. במשך חודש התנהלה חקירה סמויה במטרה לשים יד על העבריינים ולהשיב את העזים הגנובות למשק. במהלך החקירה, שבה נעשה שימוש באמצעים טכנולוגיים שונים, הצליחו בלשי וחוקרי היחידה להתחקות אחר החוליה ולזהות את החשודים בגניבה. עם איסוף די ראיות, נערך חיפוש בבתי החשודים והחקירה הסמויה הפכה גלויה.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
שלושה פצועים בפיצוץ רכב בת"א; היעד: בן כהן, בכיר בארגון של מולנר
שופט העליון הנדל בביקורת על עונש חופף לאולמרט: "סוג של הנחה"
אב שהואשם בהתעללות קשה בבנו: "תכנן פיגוע שכולם ידברו עליו"

נעצרה החוליה שגנבה עשרות עזים בערבה: "סבלו מצער בעלי חיים אמיתי". חטיבת דובר המשטרה
"המסר ברור - נמשיך במאבק הנחוש נגד העבריינים". העזים הגנובות/חטיבת דובר המשטרה

"בחודש האחרון ניהלנו חקירה אינטנסיבית והשקענו את מרב המשאבים והיכולות העומדים לרשות משטרת כדי לזהות ולאתר את העבריינים", סיפר מפקד היחידה המרכזית של מג"ב דרום סגן-ניצב רונן גורש, "לאחר שגיבשנו תשתית ראייתית מספקת, עצרנו את המעורבים בפרשה. המסר ברור – נמשיך במאבק הנחוש והבלתי מתפשר נגד העבריינים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מאחל לכל אזרח לקבל שירות כזה איכותי". הדיי עפאיים, בעל המשק במושב עידן/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשנים האחרונות נרשמה ירידה של יותר מ-50% בפשיעה החקלאית ועליה משמעותית בכמות החזרת ציוד גנוב או בעלי חיים גנובים. בעל המשק, הדיי עפאיים, הודה על השבת העזים ושיבח את צוות החקירה. "אני מאחל לכל אזרח במדינת ישראל לקבל שירות כזה איכותי", אמר והוסיף: "לוחמי ימ"ר מג"ב דרום הצליחו להשיב לי חלק מהעדר בזכות פעולה מדויקת, נחרצת ומכוונת משימה. חשוב לכל אזרח וחקלאי במדינה לדעת שיש מי ששומר עליו".

בחודש שעבר הגישו בימ"ר מג"ב דרום כתבי אישום נוספים נגד חוליית גנבים אחרת שמואשמת בגניבת בעלי חיים נוספים באזור הדרום. חוקרי היחידה זיהו דפוס פעולה קבוע בכמה אירועים עוקבים ובכך הצליחו להתחקות אחרי החוליה ולעצור את החשודים במעשה. המעצר התרחש בעיצומה של ניסיון גניבה נוסף של כבשים ממושב זמרת שליד נתיבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully