וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאחורי הסורגים: תמונה ראשונה של "אל צ'אפו" מהכלא

עיתונאי מקומי שקיבל גישה למתקן שבו מוחזק ברון הסמים המקסיקני שנתפס לפני כשבועיים תיעד את חוקאין גוזמן. הרשויות מעבירות אותו מתא לתא כדי למנוע ממנו להימלט שוב

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

כשבועיים אחרי שנלכד, במקסיקו ממשיכים לעסוק בגורלו של ברון הסמים חואקין גוזמן, הידוע בכינויו "אל צ'אפו". במשך כחצי שנה היתל גוזמן בכוחות הביטחון, עד שהצליחו לשים עליו את ידיהם. הוא הוחזר לבית הכלא באלטיפלאנו, שממנו ברח בקיץ האחרון דרך מנהרה. הלילה (שלישי) פורסמה תמונה ראשונה שלו מתוך תאו הנוכחי, שממנו הוא מועבר מפעם לפעם כחלק מצעדי האבטחה המוגברים שנוקטות הרשויות כדי למנוע את בריחתו בפעם השלישית.

העיתונאי המקומי קרלוס לורט דה מולה מהעיתון "אל אוניברסל" קיבל גישה למתקן השמור, שבו תיעד את ברון הסמים שעמד בגבו. לורט דה מולה, שהיה הראשון שתיאר את מקום המסתור האחרון של "אל צ'אפו", העלה את התמונה לחשבון הטוויטר שלו.

לפי העיתון, כחלק מאמצעי הזהירות החדשים, הוצבו כלבי שמירה שאומנו לזהות את גוזמן וסוהרים צוידו בקסדות עם מצלמות. כמו כן, "אל צ'אפו" לא יישאר בתא אחד, אלא יעבור ב-30 תאים שונים. ברון הסמים אף עדיין עומד בפני הסגרה לארצות הברית, בתהליך שעשוי להימשך כשנה.

לקריאה נוספת בנושא
לאחר שנתפס: "אל צ'אפו" מועבר מתא לתא בכלא כדי למנוע ממנו לברוח שוב
מקסיקו: "ריאיון שערך שון פן עם אל צ'אפו סייע בלכידתו"
נעצר "המוח" מאחורי בריחת ברון הסמים "אל צ'אפו" מהכלא

ברון הסמים המקסיקני אל צ'אפו בתא הכלא, ינואר 2016. טוויטר, צילום מסך
אבטחה כבדה. "אל צ'אפו" בתאו/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully