וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסביב לעולם בדקה | כמעט הצלחה: טיל "ספייס אקס" התפוצץ על המנחת

18.1.2016 / 15:30

חדשות החוץ בדקה. מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה

מערכת וואלה!

איראן יצאה נגד הסנקציות החדשות שהטילה ארצות הברית על טהראן בשל תכנית הטילים הבליסטיים שלה. דובר משרד החוץ של איראן טען כי הממשלה "החליטה שלא לשאת ולתת עם וושינגטון על סוגיות אחרות". זאת לאחר יישומו המלא של הסכם הגרעין בסוף השבוע.

העימות הדמוקרטי האחרון נערך הלילה, על רקע עלייתו בסקרים של ברני סנדרס. המועמדת המובילה במרבית המדינות, שרת החוץ לשעבר הילרי קלינטון, הותקפה על ידי סנדרס, שטען כי היא "מאוד לא כנה".

צבא עיראק פתח במבצע צבאי בבירה בגדאד, בחיפוש אחר שלושת האמריקנים שנחטפו בעיר. לדברי גורמים ביטחוניים, המבצע מתמקד ברובע דורה בדרום העיר, ובמסגרתו הוקמו מחסומים רבים ומסוקים צבאיים משתתפים בחיפושים.

הטיל של חברת החלל הפרטית "ספייס אקס" ששוגר אתמול הצליח לשגר לוויין ניטור לחלל, אולם התרסק בניסיון הנחיתה על גבי מנחת שהוצב באוקיינוס השקט. מהחברה נמסר כי אחת מרגלי הנחיתה של הטיל לא נכנסה למקומה, והוא נטה – עד שנפל והתפוצץ.

ומעט ממזג האוויר בעולם: תושבי טוקיו התעוררו הבוקר לשלג הראשון של העונה. על ההתרגשות העיבו עיכובים רבים במערכת התחבורה הציבורית, הפסקות חשמל נרחבות במזרח יפן, ו-117 בני אדם שנפצעו לאחר שהחליקו בשלג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully